Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Jeste li sigurni tko vam je mama,a tko tata?Jeste li rođeni u štalici,ovaj blog će vas uvesti u sve misterije svoga života-odabrao Đelo Hađiselimović

Linkovi

ajoj ima ih jako puno meni se čini

idemo ovako

linkovi mojih frendova(neki brunotovi)

Bruno
a brunotov blog,nije ko ovaj ali je dobarzubo

Mia
odlična cura,stalno se smije rofl

Dorotea(tea)
a dobra cura,stalno se kesi meni i brunoturofl

Lucija
a neznam kaj da kažem,e da ide van i onda pije cedevitu,a jebiga ide u 6 razredpartyrofl

Mali pero
a dobar dečko,samo ima dizaj za blog koji meni ne pašeheadbangmadburninmad

Ines
a dobra cure,ide samnom u razredyes

Veki
jedan od mojih(bruno) najboljih frendovanutnut

Nela
moja sestrična(marko)malo je onakolud

Malo o nama

Ime:<<Marko>>
Prezime:<<nisu još otkrili>>
Matični broj:<<12345678977>>
Grad:<<Duga Resa>>
Zanimacije:<<košarka,zajebancija,barenje
(cura,djevojaka,žena).......:party
>>
Godina:<<14(10.1.1994)>>
Prijatelji i prijateljice:<<a sad ima ih pun k****mislim da ih nebi do sutra nabrojao,ali pogledajte neke časopise i naći če te neke>>

Ime:<<upitno ali mislim da je Bruno>>
Prezime:<<grof Ratkaj>>
Matični broj:<<66666666666>>
Grad:<<Karlovac>>
Zanimacije:<<košarka,biljar,ljepši spol>>
Godina:<<rekli su mi 14>>
Prijatelji i prijateljice:<<Bin Laden,igramo se potapanja brodova svaki mjesec i ko pobijedi bira koji ce grad sravniti sa zemljom >>


Free Music

Free Music



Free Music

srijeda, 04.06.2008.

Evo malo smo snimili naša sranja,pa pogledajte

NE POKUŠAVAJTE OVO KOD KUĆE





mislim da video sve govori

|Komentiraj 39| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.