Mojih 40+...: MOJA SRODNA DUŠA !!! - Stvarne djevojke

četvrtak , 20.12.2018.

Erica Jong – 40 godina ‘Straha od letenja’










Click here: Mojih 40+...: MOJA SRODNA DUŠA !!!






U prvom valu feministkinje su se borile za jednaka spolna prava pred zakonom - uglavnom za pravo na glasanje i imovinu. Ako je neko sudbina, kako onda dolazi do razvoda? Čuvate se onih među nama koji su malo luđi.



 Mojih 40+...: MOJA SRODNA DUŠA !!!

Volim svoje detinjstvo, volim što sam raspuste provodila u selu kod bake i deke, volim sve što me podseća na taj period života 15. Živa nisam dok mi ne jave da li je sve OK i kako napreduju. Ko me poznaje smatra me jedinstvenom i ekscentričnom, ko me ne poznaje- i ne primećuje me, i to mi potpuno odgovara 14.



 Mojih 40+...: MOJA SRODNA DUŠA !!!

Erica Jong – 40 godina ‘Straha od letenja’ - Nikad ne dajem savet ako ga neko ne trazi 12.



 Mojih 40+...: MOJA SRODNA DUŠA !!!

Na tebi je da izabereš šta ćeš sa njima da uradiš. Svako je odgovoran za količinu ljubavi koju prima, kao i za sve stvari koje mu se događaju u životu. I umesto da bude zadovoljan određenim iskustvom koje je imao, on biva nezadovoljan zbog iskustva koje nije imao. Koliko je bilo ljudi kojima ste se vi svideli a oni vama nisu? Koliko je ljudi bilo da je bilo uzajamno, ali iz nekog razloga niste mogli uopšte da budete zajedno? Koliko je ljudi bilo gde je sviđanje bilo uzajamno, veza počela, i nije se nastavila ili nije trajala ceo život? Da li su oni naša sudbina, ili su sudbina SAMO oni sa kojima srećno živimo do kraja života? Koje ljude nazivamo svojom sudbinom ili karmom? Da li su ovo sve sudbinske tj nepromenljive stvari, tj možemo li mi da uradimo nešto po tom pitanju? Šta su srodne duše? Šta su blizanačke duše? Treba li njih čekati da osnujemo porodicu? Zašto radije ne izgovaramo svoja osećanja? Zašto radije ostajemo nevidljivi i ćutimo, nego da kažemo? Da li smo sigurni u svoja osećanja? Kad treba prećutati svoja ljubavna osećanja? Kada i kako izreći svoja osećanja? Kako se pokrenuti iz nemanja I zakočenosti ljubavi? KOGA NAZIVAMO SVOJOM SUDBINOM? I to Vas je povredilo, i odustali ste od bilo kakvog daljeg uveravanja naravno, onda se javlja povređenost i pitanje: Šta meni fali pa ne mogu da budem nekom sudbina? Šta znači tačno: Ti nisi moja sudbina? Da li to znači jedna jedina srodna tj blizanačka duša, koju ću da čekam ceo život makar je ne dočekao? I kako taj neko tačno zna ko je njegova sudbina sem ako nema astrologa pogađača koji mu je opisao osobu koju treba da čeka, pa dok je ne dočeka, neće nikog drugog Da li će stvarno da sretne tu osobu ili astrolog može da pogreši? Koliko puta u životu ste nekog zavoleli i zaljubili se a da i niste bili sa tim nekim? Koliko puta se neko zaljubio u vas i zavoleo vas, a da nije bio sa vama? I na kraju, koliko puta je ljubav bila uzajamna? I kako tačno ti ljudi nisu bili sudbina? Da li samo one ljubavi koje se ozvaniče brakom jesu sudbina? Šta ćemo onda sa razvodima? Ako je neko sudbina, kako onda dolazi do razvoda? Tako da je zaključak jasan: svako koga smo upoznali i jeste ušao u naš život, JESTE onaj pravi i JESTE vaša sudbina!!! Počevši od roditelja, braće i sestara, prijatelja, poslovnih partnera i ljubavnih partnera. Niko ne ulazi u naš život slučajno. Svi oni koji nas okružuju, nas uče i uvek, verujte mu UVEK kad nas neko povredi, znam da nas tera da popravimo odnos prema samom sebi. Iskustvo pokazuje da NE POSTOJI POGREŠNA LJUBAV ILI ZALJUBLJIVANJE. Uvek se zaljubljujemo i volimo pravu osobu. Čak i onda kada je to samo kratkotrajno, možda za jednu noć. Za svakog od nas, ovo je neophodno iskustvo, kroz koje mora proći ne bi li došla do spoznaje koja se krije u dubini svake ljubavne veze. U radu sa klijentima dakle ovo je ISKUSTVENO sopstveno otkriće , došla sam do zaključka da većina ljudi je u životu imala bar dve osobe kojima nije rekla da joj se sviđaju ili je saznala naknadno, posle mnooogo godina recimo na proslavi 20 godina mature , da se nekome sviđala. U našem okruženju, uvek su bile osobe koje su privlačile pažnju I svi su bili u njih zaljubljeni , i one druge tihe, nenametljive i uvek tu da nam se nađu kad nam treba pomoć. O takvim osobama pričam. Ne kažem da tako nešto nije nemoguće, samo da je manje verovatno. ZAŠTO KRIJEMO SVOJA LJUBAVNA OSEĆANJA? U našoj ljudskoj prirodi je jedno od ključnih negativnih uverenja: Ja ne zaslužujem ljubav, život, uspeh, novac, tj da nismo dovoljno vredni. To uverenje smo nasledili od naših predaka, unazad mnogo mnogo generacija. Shvatamo da smo nesigurni u sebe. Ne verujemo da mi možemo da budemo dovoljno vredni ljubavi te neke druge osobe. POSTOJI LI NEKA SITUACIJA U KOJOJ TREBA DA PREĆUTIMO LJUBAV PREMA NEKOJ OSOBI? Onaj trenutak kad možda možemo da prećutimo, je kada sretnemo nekog prema kome kada primetimo osećanja, ta osoba je u braku ili u ljubavnom odnosu, tj zauzeta je. Tad možemo da mu posrednim putem pokažemo, ali mu ne kažemo. I da sačekamo trenutak, ako ikada ostane slobodan, da mu tad kažemo. Samo u tim situacijama. DA LI POSTOJI ZNAK, KAKO MI DA ZAISTA ZNAMO DA VOLIMO NEKOG? Kad smo bili mali, vrlo lako smo pokazivali svoja osećanja. Kad smo ljuti, pokazivali smo da smo ljuti. Kad smo tužni, pokazivali smo da smo tužni, kad nas je strah, da nas je strah, a kad nekog volimo, mi ga zagrlimo, trčimo mu u zagrljaj, ljubimo ga. Kako smo postojali tinejdžeri, i tad smo znali da pokažemo sva svoja osećanja. Onda nas je poslovno okruženje naučilo da ne treba da iskazujemo osećanja, jer to može da šteti poslu. Kako prolaze godine, sve više restrikcija u našem mozgu, i naših preispitivanja: Da li ga volim? Ili zato što bi mogao da mi pruži sigurnost? Da li ga volim zato što bih mogla da se udam za njega i da imam decu? Ili ga volim zbog njega samoga I njegovih osobina? Vežba ZAMIŠLJANJE BUDUĆNOSTI SA TOM OSOBOM: Zamislite tu osobu. Živite zajedno za godinu dana, 5, 10, 15, 20 godina. Zamislite da imate zajedničku decu i da ta deca liče sasvim na nju njega ili na njene roditelje, i vi volite tu decu. To znači da volite tu osobu. Ukoliko u sebi imate teskobe i strahove dok to zamišljate, to znači da to ne zavisi od te osobe, već vi imate teskobe i strahove od braka i dece, itreba da radite na sebi. Da raščistite to sami sa sobom. Jedino ako ste potpuno ravnodušni, zamišljajući se pored te osobe, da može da nestane iz našeg života preko noći, a da vam ne bude ni trunčicu žao, samo tad znači da nemamo osećanja. KADA IZREĆI SVOJA LJUBAVNA OSEĆANJA? Da ne bude prerano i da ne bude prekasno? Dešavaju se fatalne ljubavi, prepoznavanja. Međutim, ako ste se zaljubili, a ta druga osoba nije odreagovala, onda je bolje sačekati neko vreme, da postanete prijatelji, da ne bi izgledali kao čudak, po principu: On ide okolo i nudi ljubav svakoj ženi koja mu se svidi. Kroz prijateljstvo i druženje sa nekim, vi primećujete, osim prve energije i fizičke privlačnosti, i njegove navike. Ulazite u njegovo okruženje, među njegove prijatelje, u njegovu porodicu, i vidite da li je i to nešto što vam se dopada. I ako prođe mesec dva dana, i vi vidite da je to to, i da nema tu šta dalje da se razmišlja, tada iskazujete svoja osećanja. Kada ljubav može da zakasni? Ako osoba preko puta vas može da se odseli, ili se baš u tim trenucima dvoumi o vezivanju između neke druge osobe i vas. Jer može da se desi da vas ta osoba nije gledala tim očima. KOJE LJUDE NAZIVAMO SVOJIM SUDBINSKIM ILI KARMIČKIM VEZAMA? DA LI SU OVO NEPROMENLJIVE STVARI, TJ IMAMO LI MI SLOBODU IZBORA, I MOŽEMO LI MI DA URADIMO NEŠTO PO TOM PITANJU? U mnogobrojnoj literaturi sudbinske i karmičke veze su one koje NE MOŽEMO izbeći u životu. To su oni ljudi koje prepoznajemo po očima čim ih sretnemo, kao da ih oduvek znamo. Bivamo privučeni nekim neobjašnjivim silama, kao da moramo da se spojimo. I nekad do spajanja dođe, a nekad ostanemo da se pitamo: Šta tačno se desilo, i nismo se spojili, a samo je trunčica nedostajala? I ta osoba zauvek nestane iz našeg života, a mi ostanemo da se pitamo: da li nam je to što smo je sreli bila nagrada ili kazna, po Jevrejskom principu: Da Bog da imao pa nemao. Slobodu izbora IMAMO u smislu KAKO ćemo reagovati kad sretnemo takvu osobu. Takođe, PRE nego se upustimo sa nekim u vezu, možemo da se zapitamo: da li mi ova priča LIČI na neku moju prethodnu priču tad nisam naučila neku lekciju , ili liči na priče mojih drugarica pa mogu Naravoučenije da naučim iz njihovog primera. Meni se desilo par puta u životu, da su me pitali za savet, kao astrologa. Ući ili ne u vezu. Čim sa takvim pitanjem klijent dolazi, veća je verovatnoća da nešto predoseća… I tada pričamo o njegovim strepnjama, strahovima, slutnjama tj predosećanjima, da vidimo odakle potiču, i predlažem da njih prvo sve iscelimo, pa tek onda da započnu vezu. Takođe, pokažem klijentu najbolji način komunikacije, i kako prevazići izazovne aspekte natalnih karti, kroz posmatranje slaganja međusobnih horoskopa. KO JE NAŠA SRODNA DUŠA? U nju imate poverenja, pouzdana je, delite međusobno duboko poštovanje. Ljubav koju delite je bezuslovna, ne postoji osuđivanje — vi ste istinski svoji kada ste zajedno i to potvrđujete kroz odličnu komunikaciju i neverovatan osećaj bliskosti. Kad tako postavite stvari, srodna duša može da bude roditelj, učitelj, najbolji prijatelj, duhovni učitelj… srodna duša ne mora da bude osoba sa kojom ćete imati brak i potomstvo, već je srodna duša ona osoba koja vas najviše inspiriše da budete bolji. To može da bude neko ko slučajno uđe u vaš život i učini vas boljim samo zato što vam nešto kaže, pokloni, iznova i iznova… zato što vas obasja smehom i dobrotom i lepotom svaki put kad je čujete i vidite… I ne morate je zvati svojom srodnom dušom, zovite je kakogod hoćete, samo je pozovite kad vam je teško, i pitajte je: Šta da uradim sada da mi bude bolje? Niste sami na ovom svetu, ima puno ljudi koji mogu i žele da vam pomognu, samo ako ste spremni da pomognete sami sebi, i ne čekate čudo da se desi, već činite promene u svom životu… KO JE NAŠA BLIZANAČKA DUŠA? Iste energije suprotne frekvencije, koje pri stapanju postižu efekat energetskog jina i janga. Onog trenutka kada se prepoznaju, blizanačke duše započinju proces povratka svojoj suštini kroz proces blizanačkog stapanja. Identične energije naše blizanačke duše nas okreću našoj suštini, našem sopstvu. Kroz taj odnos postajemo više ono što već jesmo. Da li je naša blizanačka duša zaista naša, znaćemo to samo ako se sa njom stopili fizički, emocionalno, duhovno ili seksualno. Smisao i svrha je ispunjenje nameravane misije blizanačkog plamena. BLIZANAČKA DUŠA DOLAZI U NAŠ ŽIVOT DA NAS POKRENE KA OTELOTVORENJU VIBRACIJA BEZUSLOVNE LJUBAVI. To nije samo romantična veza, zaljubljenost kratkog daha, potreba, traženje i igra ega. Sa nekim ko nas dopunjuje, menja i podstiče, taj susret i život sa blizanačkom dušom je duhovna stvar i vodi nas ka višim sferama svesti. Svako od nas ima svoju ličnu sudbinu, čak iako smo se rodili u isto vreme, u istoj bolnici, I mame su nam ležale jedna pored druge. Odagajanje u različitim porodicama I okruženjima utiče na našu sudbinu. I nekom može da se desi da sretne blizanačku dušu sa 5, nekom sa 15, nekom sa 25 a nekom sa 55 ili 75 godina. I zato kažem svojim prijateljima I klijentima: za osnivanje porodice nađite osobu sa kojom vam je prijatno, imate slična interesovanja, I možete da zamislite da imate zajedničku decu zamislite da deca liče izgledom i karakterom na tu osobu, ili na njene roditelje. Da li biste mogli da volite takvu decu? Ako otvorite srce i budete spremni da potražite ljubav, primetiće da je ljubav svuda oko vas. Da možete da volite ceo svet, I da je sasvim u redu dozvoliti i da svet zavoli nas… I onda se otvarate ka čudu, da će neki novi paralelni univerzumi da se spoje, i da će se pojaviti neko ko će vas voleti baš onako kako vama treba. Ono što vas pozivam je da zapitate sebe: jeste li dosad učinili sve što ste mogli da dobijete ono što želite? Ništa manje bilo me blam da izađem, blam da tražim pomoć, mrzelo me, evo sutra ću, da ali nemam novca, evo hoću čim stignem… Zato vas pozivam da zapišete: Šta tačno sam sve uradio da bi došao do onog koga želim? Napravite spisak akcija… ponekad spisak ima 1-2 akcije koje nisu donele željen rezultat ako nešto ne radi na jedan način, probaj drugi… Nekad spisak nema nijednu akciju, ili nema spiska… I ništa više toliko sam se trudio, šta sve nisam pokušao, umorio sam se… kod takvih situacija, gde je spisak dug, a efekta nema, zajedno tragamo za preprekama kojih čovek nije svestan negativna uverenja, strahovi, navike i ponašanja, koji sprečavaju da se cilj ostvari , i tražim da čovek napravi pauzu i odmori se, dobro, od svega i pre bilo koje nove akcije. Aktivnost je ono što vas čini radosnim. Tada nema griže savesti što niste uspeli znam da sam dao sve od sebe, a to što se nije desilo, nije zavisilo više od mene. I nema griže savesti ako je odluka bila pogrešna znam da sam sa svim informacijama koje sam imao i znao, uradio najbolje što sam mogao. I ono što uvek govorim: otvorite svoje srce ka ljubavi, ka prijateljstvu, ka dobroti, i kontaktima sa ljudima. Bićete iznenađeni kako divne ljude ćete upoznati, I koliko ćete se radovati. I kada se pred tobom otvore mnogi putevi, a ti ne budeš znala kojim da kreneš, nemoj poći bilo kojim, nego sedi i sačekaj. Diši duboko i s poverenjem u sebe, onako kako si disala onog dana kada si došla na svijet; ne dozvoli da ti nešto odvuče pažnju; čekaj, i dalje čekaj. Budi mirna, ćuti i slušaj svoje srce. Kada čuješ njegov glas, ustani i idi kuda te ono vodi. U isto vreme čovek oseća strah, da ako ispolji tu ranjivost rizikuje da bude povređen. Ima 2 načina: iskrenost i igranje igrica skriveno pokazivanje tih emocija, nadigravanja, ko je vispreniji da pokaže a ne kaže svoja osećanja. Ako niste vični, bolje je biti iskren. Biti iskren i reći. Najčešće pitanje koje dobijam je: Ako kažem da ga volim, možda ga oteram od sebe? Iz straha da ćemo biti odbijeni ili iz srama, kako će nas posle gledati ta osoba? Još ako smo prijatelji, možda pokvarimo prijateljstvo? Jer ako očekujete preokret, hoćete li biti razočarani, očajni ako osoba preko puta kaže: ja želim da ostanemo samo prijatelji? Onda vam predlažem da zamislite tu scenu. I da preživite scenu odbijanja. Zato što UVEK, uvek, postoji mala verovatnoća da je ljubav uzvraćena, I bilo bi tužno da to saznate sa 80, 90 godina. Jer ako je obostrana ljubav, možda ta osoba preko puta vas je još stidljivija, ili o vama nije razmišljala na taj način… time ćete možda otškrinuti vrata uzajamne ljubavi. Tj ako ste prijatelji, vi ćete I dalje ostati prijatelji I posle izjave ljubavi. Ljubav ne kvari prijateljstvo. BEZUSLOVNA LJUBAV ZNAČI da nekog volimo što ga volim, ne zato što očekujemo da će ta ljubav da nam bude uzvraćena. Tog nekog možemo da volim ceo život, da nas taj neko inspiriše na pesme, priče, da budemo sve bolji I bolji, bez da budemo sa njim. Zaključak se sam nameće: Ako ne kažete, možda nikad nećete saznati da li je moglo da vam bude uzvraćeno. Reč je izgovorena, i tada ste dalji tok priče prepustili drugoj osobi nema posle kajanja i razmišljanja: šta bi bilo kad bi bilo. I ako vas ta osoba neće iz bilo kog razloga, to je sasvim ok. I tad znate da je gotovo. A može i da se desi Bajka: da shvatite da je obostrano. I tako, savetujem i vama: ako vam se neko svidi, recite. Kod poznatih ljudi koji imaju puno obožavatelja, teško im je da se odluče sa kim će biti. Uveravao bih svaku ženu i svakog muškarca da su mi najbliži i živeo bih zaljubljen u. Dokazivao bih ljudima koliko greše kada misle da prestaju da se zaljubljuju kada ostare, a ne znaju da su ostarili kad prestanu da se zaljubljuju. Osnovno pravilo života je kretanje. Ako smo se zadržali u samoći duže nego što nam prija, ili smo zaglavljeni u nekoj vezi koja nas ne ispunjava, predlažem da se u sebi pronađu svi strahovi I negativna uverenja koja su nas dotle dovela, osvestiti ih i isceliti. I onda, treba pokrenuti sebe, svoju energiju, ka novim avanturama života i ljubavi. U nastavku 2 vežbe za pokretanje sebe i energije u sebi Vežba POKETANJA LJUBAVNE ENERGIJE: nađite bar dva simbola ljubavi u svom stanu a da ne pripadaju nekoj bivšoj ljubavi, već su vaši J, I svako jutro ih pomerite sa jednog na drugo mesto. Vežba PRIPREME ZA NOVU LJUBAVNU VEZU: Zapitajte se: Kakva osoba treba da bude da bih ja želela da budem u vezi sa njom? Slobodna, vesela, optimista, pristojna, dobrog izgleda, pametna, od poverenja, iskrena…. Onda zapišite kakvi vi treba da budete da biste privukli takvu osobu? Napravite spisak: Otvorena, Slobodna, razdragana, vesela, opuštena, samouverena. Kad sam slobodna, gde mi je taj osećaj? Na primer u glavi. Onda taj osećaj proširite na celo telo. Gde mi je u telu osećaj kad sam razdragana? U stomaku I u bradi. Sad proširite I taj osećaj na celo telo. I tako za sve osobine. Sad znate kako da promenite vibraciju. Primenjujte ovu vežbu ujutru, pred spavanje treba vam oko 5 minuta , I pred izlazak iz kuće za slučaj da sretnete nekog ko vam se sviđa!. KAKO SE SPREMITI ZA NOVU LJUBAV I IZRICANJE OSEĆANJA? Ukoliko ne osećate isto, pozovite tu osobu da budete prijatelji, ako vam je u njihovom društvu prijatno. Ako nije, zahvalite se I krenite dalje. Nekad samo vaše prisustvo u nečijem životu može da pokrene tu osobu na dobre promene vi budete muza, inspiracija , I to je u redu. Dozvoliti nekom da vas voli, čak I na daljinu. I ako se odbijanje desi, nemojte da se razočarate. Neka vas ta ljubav hrani i nadahnjuje i motiviše da postanete BOLJA verzija sebe. Suština prave ljubavi je bezuslovnost, tj spremnost da nekog volite I kad nije sa vama, I ako nikad neće biti sa vama. ŠTA KAD SE LJUBAV DESI? I tako, posle svih iskustava, svih ispričanih i neispričanih priča, pojavi se ili vi primetite nekog kog dotad niste primećivali neko nov… sva prethodna iskustva stanu na stranu sigurnosti ako su sve vaše priče bile vama dobre , ili na stranu straha zeznula sam se, bar nekoliko puta, kako sad, šta sad, zašto sad, čemu sve to, kad sve prethodne priče nisu donele ono što sam želela… … i tad treba iskočiti iz svoje zone komfora i reći sebi a naročito priznati tom nekom drugom : ne znam kud ovo vodi, nemam šta da ti obećam, ali kakvagod da su prethodna iskustva, želim da vidim osetim i čujem kud ovo vodi… Vežba: ŠTE STE DOSAD NAUČILI KOJE PONAŠANJE VAM JE BILO NAJKORISNIJE I KAD STE SE NAJBOLJE OSEĆALI? E sad primenite sve što ste naučili! ŠTA MOŽEŠ DA NAM PORUČIŠ ZA KRAJ? To ne znači da svojom dobrotom možemo naterati nekoga da bude dobar prema nama. Ne postoji sigurnost da će partner na ljubav odgovoriti ljubavlju, ili da će se vaš trud i razgovor isplatiti. To samo znači da ćete vi dati sve od sebe da vama bude bolje. LJUBAV JE TA KOJA POBEĐUJE SVE. IZ LJUBAVI SE RAĐA NOVI ŽIVOT. Spajanjem dvoje ljudi se rađaju deca. Ljubav je ono zbog čega imamo razlog da živimo. I kad volimo, treba reći svoja osećanja, jer može da se desi BAJKA! Ja umem da primam i umem da vratim ono što sam dobila. Umem da oplemenim, da učinim vrednim, da posrećim i pozlatim. Imam ono što sam dobila. Dajem ono što sam primila. Zar nije taj proces razmene osnovni smisao našeg bitisanja? I, zašto me o tome pitaš? Šta želiš da otkriješ i od čega strepiš? Sa mnom si siguran. Uvek ću biti žedna tvoje ljubavi, ako budeš otkrio kako da me voliš. Ako budeš razumeo šta me usrećuje. Ako mi ne budeš davao kapi kada želim pljusak. Ako mi ne budeš uskraćivao sebe. Ako bajke postoje, zašto da ih ne živimo?! Zato, kada kročiš u moj dom podariću ti krunu. Postaćeš kralj u mom kraljevstvu. Ne brini, vladaćemo zajedno. Ti noću, a ja danju. Zaspivaćemo srećni i buditi se razumni. Verujem da je to ljubav. Želim da verujem da su radost i život neuništivi i nepotkupljivi. Želim da me uveriš da nema te patnje koja vredi više od osmeha. Znam, prošao si ponore i poštovaću tvoje iskustvo. Ali, nemoj nikada zaboraviti da se ne bismo sreli da si u ponorima ostao. Zajedno smo jer si sad najjači od kada pamtiš sebe.



Ovih pet situacija će razumjeti samo ljudi sa starim DUŠAMA
Većina mojih veza su naprosto bile niz monogamnih veza. Spremno upijam nova znanja, i mislim da ću doveka biti otvorena za učenje i mentalni prosperitet 24. Ne volim francuske filmove. Niko ne ulazi u naš život slučajno. Možete je nježno još dva tri puta s oba dlana zarolati po podlozi da se izdulji. Osjećaja tjeskobe jer ne znaš tko si, iritacije i zbunjenosti zbog one ludače koja vrišti u tebi na nepoznatom jeziku i smijeha. Volim da stekam pare Obozavam kucice, mrzim macke. Postaćeš kralj u mom kraljevstvu.

[Boli li prvi spolni odnos|Forum erotske price|Gay bar u zagrebu]






Oznake: Erica, Jong, &, 40, godina, straha, od, letenja’

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.