ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Vrlo spaljen s posljedicama

Evo vam link na koje ni slučajno NE SMIJETE KLIKNUT!!!

PAZITE DA NE BISTE KLIKNULI NA OVA LINK DOLJE!!!
NEMOJTE KLIKNUT!!!
NEMOJ KLIKNUT!

Robby

mene znate svi...lud sam koliko sam visok...a ima me stvarno...hehe
volim slušat strano...hip-hop i to...ponekad se zna nać koji narodnjak,ali to možda jedan u tjednu...sve dok se skroz ne odreknem toga...
ali do tad...hehe:D
šta ja znam...volim kompjutere i volim popravljat mobitele i moddat ih...ak imate sony ericsson mogu vam ga složit:D:D
to je to ukratko!!!

EVO MOJA SLIKA

Kuzma

ej ljudi,pa za mene vec sve skoro znate..
ajde ja cu vas malo podsjetit,volim igrat nogomet
tj. ponekad,volim Katju,i slusat cajke..:) po tome
sam poznat,nevolim se bas tuc,ali ipak se moram branit..=)
malo sam ludi od pranjica ali nema veze,valjda smo podjednako,
a tj. isti smo,da vam neke stvari nabrojim?a neda mi se..:D
pozzek..;)

Alles Gute kommt von unten - Bushido

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

petak, 28.03.2008.

ej ljudi...=)

da ja malo nesta napisem..:) nisam dugo,
ja vam pisem iz Berlina,jako mi je dosadno ali
stalno nest izmisljam u Berlinu,pa poznate me,
jebote stalno se zajebavam u gradu,ali mi je glupo
kad niko nije s menom..:( skroz glupo,danas
idem u srediste Berlina,tam na neki toranj,pa evo
pisem vam da znate gdje sam..:D za dva dana dolazim
u hrvatsku...weeeeeeeee..:) napokon,jedva cekam,ali se
ne veselim skoli,samo Katji..:) ej imam tu jedan spot,morate
si ga pogledat,sam morate znat njemacki..:) znate kak
je smijesan,ali ak neznate njemacki onda nije smijesno...
ajde komajte majo...papa...pozzek..=)

|<=KOMENTIŠI=> 14| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.