< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

najobicniji blog u kojem cete moc vidit i procitat svasta....

Linkovi

moja nadja (lol)
paula
abvego
ČIĆE, ana i mrla
rapa
dolores
ostojić,matušić i čulić
šopy
ivona
matea, jube moja
goge, kike, marija, paula i brbora
antonela
ČIĆE, DAČA i JA!!!!

Malo o meni...

Ime: martinasretan
Prezime: kotlar
Zovu me:kotlarka,tina,
neki chicitadead...
Rodjena: 10.03.94.god.
Volim:skolu(samo zbog prijatelja),svoj 8.b,
druzenje,provociranje mnogih, msn,
puno pricatblablarofl,pjevatipjeva,
svoje mobitelezubo,zafrkanciju, ljeto, more,
stolni,ekipu s stolnog (pojednice nerolleyes)
cokladu s keksom i narancomnjami,
kad imam love,ZADAR I SPLIT,
a najvise volim nekoga(necu imenovat)cerekkiss..
Mrzim:jednu osobu (AM Š.), profesore,dvolicne,
one koje ti se prave prijateljima,iskoristavanje
osobe koje lazu, gubiti...
Ljubav: jaaaako sretno
zauzetacerek
Moj msn: tina_12_du@hotmail.com
(12, zato sto je napravljen prije godinu ipo..)



nedjelja, 04.11.2007.

Ej ljudi, evo mene..

Ej ljudi, evo mene nakon duuugo vremenanut.. nadam ste da ste vi super, jer ja jesamdead.. U mene ima svasta nesto novanaughty!!! nego da vam ispricam ovo: dosla vam oko 16.00 djana u mene da nesto ja prepisem i ja se sjetila da smo mogli napravit palacinkenjami, i mi psole to pravit.. a ona smjesa ispala BOZE SACUVAJrofl!! Al` na kraju su palacinke ispale SUPER, njam njamthumbup.. Pola palacinki smo bacile u smece..puknucu.. i tako.. Sutra opet skola, neda mi sezijev.. opet sve po starom, ja se navikla na ova 4 dana..joj.. da je bar ljetolud.. Ne znam sto da vam vise pisem.. Zapravo znam, sjetila sam segreedy.. Ja i mime smo trebale, skupa s trenerima, ic u Varazdin na jedan turnir u subotu.. al necemo nego cemo ic u Zagreb u slijedecu subotu.. Sada stvarno ne znam sto cu vise pisat, pa cu brzo prec na pozdrave, pa da krenemo redom: Djanukiss, Darijukiss, Čićukiss, Ivanu,moju legendu MARTINUkiss, Mateukiss(hvala ti na svemusmijeh), Mariju i Paulu (skojima sam jutros citala na misiheadbang), Rapu, Mrlu, Kiku, cijeli 8.a i 8.b (dead), lapadjane i lapdjanke (skojima smo se super proveli u MAKARSKOJ, bilo je nezaboravno..joj..ja bi opet..puknucu).. i sve one koje sam zaboravila nek mi oproste, nisam namjernonamcor.. Ajde veliki kiss svima..

VOLI VAS VASA MARTINAthumbup!!!

- 17:49 - A reCi ... SaMo(46) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.