kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

najobicniji blog u kojem cete moc vidit i procitat svasta....

Linkovi

moja nadja (lol)
paula
abvego
ČIĆE, ana i mrla
rapa
dolores
ostojić,matušić i čulić
šopy
ivona
matea, jube moja
goge, kike, marija, paula i brbora
antonela
ČIĆE, DAČA i JA!!!!

Malo o meni...

Ime: martinasretan
Prezime: kotlar
Zovu me:kotlarka,tina,
neki chicitadead...
Rodjena: 10.03.94.god.
Volim:skolu(samo zbog prijatelja),svoj 8.b,
druzenje,provociranje mnogih, msn,
puno pricatblablarofl,pjevatipjeva,
svoje mobitelezubo,zafrkanciju, ljeto, more,
stolni,ekipu s stolnog (pojednice nerolleyes)
cokladu s keksom i narancomnjami,
kad imam love,ZADAR I SPLIT,
a najvise volim nekoga(necu imenovat)cerekkiss..
Mrzim:jednu osobu (AM Š.), profesore,dvolicne,
one koje ti se prave prijateljima,iskoristavanje
osobe koje lazu, gubiti...
Ljubav: jaaaako sretno
zauzetacerek
Moj msn: tina_12_du@hotmail.com
(12, zato sto je napravljen prije godinu ipo..)



petak, 24.08.2007.

Napokon i ja imam svoj blog...

Evo ljudi moji kao sto vidite i ja sam napravila svoj blogparty.... Ovo je prvi put da imam samo svoj blogheadbang... Nadam se da ce vam se svidit i da ce bit zanimljiv... i punooooooo komentarathumbup!!!! Aj ne znam sto da vam vise pisem... pa pozdravljam: djanu, petru, gogu(zelim joj puno uspjeha u porecu),čiću, dariju, cijeli moj razred i jednog malog.... sve koje sam slucajno zaboravila neka mi oproste.... wave i kiss!!!!

VOLI VAS VASA MARTINA!!!!thumbup

- 23:10 - A reCi ... SaMo(36) - PrInTaJ - reFrEsh..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.