utorak, 25.07.2006.

PARKING

By:Fis†o

Moj prvi post.
Evo i ja sam doša na parking. Muco završio ja počeo (tj. jučer). Posa sam po sebi nije loš ali je JEBENO DOSADNO, ali muzika pomaže (fala Muci i Ninu na muzici). Radim na marineti (vrlo dobra pozicija). Sutra idem na razduženje prvog bloka (ali koga to zanima). Nadam se da ce Muco doć ili Nino pa da popijemo kavu
ili đus (znam kako se piše). I još nesto Muco dobro si me zajeba za u Split (riješit ćemo to ko beštije sutra)
Image Hosted by ImageShack.us

| 17:02 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © First Melting in Makarska - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Prvi Metal-Rock Festival u Makarskoj
LINKOVI
Glavni Ljudi

Megaforce

Damage

Miro

Bepo

Svirat ce

Terapija d.o.o. (Makarska)

Valium (Makarska)

Herpes (Makarska)

Victim (Split)

Kastrator (Tuzla)

Metal Meeting






___________________________







___________________________