Mama, cijeli svijet

22.11.2020., nedjelja

Za početak.... Zašto?


Uvijek sam se pitala, zašto je Mama tako važna u životu svakog djeteta? Imala sam sretno djetinjstvo, gledajući iz sadašnje perspektive, zahvaljujući Mami. Tate uglavnom nije bilo, barem ne u onim teškim trenucima za djecu. Temperatura, kozice, neprospavane noći, sve je to platila moja Mama. Nekako sam se kroz godine na to naviknula. Postalo mi je svejedno jer je Mama uvijek bila tu. Ali sada kad ja imam svoje dijete i muža, uvelike sličnog tati, osjetim bol koju je prolazila Mama. Na bezbroj dječjih pitanja, gdje je tata i kada će doći, ni sama ne znam odgovor. Ne boli zbog mene same. Boli zbog tog prekrasnog stvorenja koje je zaslužilo svu ljubav i pažnju ovoga svijeta. Nikada neću reći da ga ne voli, kao što moj otac voli mene, ali zašto sve pada na žene? Da se razumijemo, ni jedna žena i Majka zbog toga ne žali, ali žale li oni? Žale li svi očevi nakon što djeca odrastu što su propustili bezbroj osmijeha, onih od srca. Što nisu obrisali bezbroj suza i poljubili bezbroj udarenih koljena? Žale li, što djete u boli traži samo svoju Mamu.

Nikada neću požaliti ni sekundu koju nisam spavala, ni kavu koju nisam popila, niti rucak koji nisam do kraja pojela. Moje srce je puno kad čujem: Mama ja sam sretan!!

Nikada neću požaliti. Samo želim znati, veliki i važni očevi, hoćete li vi?
- 21:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2020  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2020 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi