nedjelja, 24.02.2008.

Svašta po malo...

Da li ste gledali jučer izbor za pjesmu eurovizije?
I kaj velite na naše "prekrasne" skladbe?Da li vam se uopće ijedna svidjela?
Meni ne.Mi smo svake godine sve lošiji i lošiji.Na kraju je stvarno najbolja pjesma bila od "Kraljeva ulice".A i za nju je pitanje na koje mjesto će se plasirati.
A da li ste gledali trganje noge Eduardu?Katastrofa!!
Jadan dečko će cijeli život imati traume od tog loma.
A pogledajte vrijeme kakvo je prekrasno.Milina,ja bi sad išla na more!!!
Toliko od mene jer ne znam kaj da drobim.Ovih dana će biti mojih novih radova,možda čak i danas.Uživajte u ljepoti sunca i mirisu proljeća.

- 09:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.