mama molim te ne idi na fb

zgode i ne zgode društvenih mreža

Štovani čitaoče

dozvoli da se predstavim kratkim opisom. Prije točno 10 godina ja sam bila ta koja je djeci branila internet. Ukratko cijelo njihovo srednjoškolsko obrazovanje proteklo je napomenama mama mene sram mi jedini nemamo internet. A sve je počelo jednim virusom i računom od 700 kn nakon čega smo zapeli u srednjevjekovnom informativnom mraku. Prije 6 godina sam JA otkrila FB i tada nam je zasvijetlilo . Od toga dana djeca viču mama molim te nemoj na internet.
Prvi moji problemi su počeli sa malim brojem prijatelja. Djeco molim vas dodajte me. Nisu htjeli niti čuti , navodno sramota je imati roditelja za prijatelja. Onda sam pridružila sve svoje kolegice, tako da sam imala isključivo žensko prelo. I onda jednog čarobnog dana pogledam , dobila sam zahtjev od jako zgodnog nepoznatog muškarca. Muž je bio u prolazu, sagnuo se i pitao tko ti je to? Nisam znala ništa o identitetu naočitog gospodina. Najbolje ti njega izbriši, savjetovao je zakoniti. I tako malo po malo 5 godina sam na FB-u. Naučila sam sve o ribičima, pa i o medarima.
Ali ova 2016. godina je počela sa zahtjevima iz inozemstva, stoga sam odlučila svoja uzbudljiva iskustva podjeliti sa tobom. Slobodno se nasmij na moj račun, ali i nauči nešto.

Pozdrav od Mamadinge

13.01.2016. u 18:06 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2016  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2016 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi