ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LJUBAV JE SVE.................

I da odeš na drugu stranu beskraja,
daleko iza snova,stoljeće jedno da nas razdvaja,
kao daljina ova,od mene se skrio nebi,
jer te beskrajno volim i čuvam u sebi........cerekzujo




Ako mi vežu oći,ja ću te naći,
ako mi obrišu suze,one će teći,
ako mi zarobe srce,moja će te duša voljeti,
ako mi izbrišu prošlost,
ja ću te se ipak sjećati!!!


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




linkovi

blogovi koje posjećujem


90% ANGEL

NOBODYKNOWS 2

UZALUDNO ZALJUBLJENA

_MY_SIMPLE_LIFE_

Image Hosted by ImageShack.us
URBAN yessmokin



Image Hosted by ImageShack.us
dok mi gitara svira................


Image Hosted by ImageShack.us
heheehhehehe.......


Image Hosted by ImageShack.us
ajme meni...






JOŠ MALO PJESMICA.......

JEDAN SAVJET: čuvaj se!
JEDNA MOLBA: ne mijenjaj se!
JEDNA ŽELJA: ne zaboravi me!
JEDNA LAŽ: ne volim te!
JEDNA ISTINA: strašno mi nedostaješ!


krv u meni vri dok me gledaš ti,
osmijeh blag,tako mi drag,
daj mi barem znak,hajdemo u mrak,
da ti priznam sve,
nemoj reći ne, jer ja VOLIM TE!


slovo R je najljepše na svijetu,
slovo R je kao ptica u letu,
slovo R je urezano u srce moje,
jer slovom R počinje tvoje ime!!!


evo malo i drugih slika...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




O MENI.....mah

IME: matea bang
PREZIME: nije bitno
RAZRED: 8c eek
VOLIM: svoje prijateljice
i naravno roditelje i sestru.... yes
NE VOLIM: umišljene ljude,sebične,
i naravno laži...... no
PRIJATELJICE: marina,helena,iris,
karla,ivona,barbara mah.....ima ih puno
PRIJATELJI: denis,dario,puto,matej,
nikša,igor thumbup......
NAJPJEVAČI: toni,oliver,toše....
NAJPJEVAČICE: nema ih...
LJUBAV: zaljubljena cerek kiss

evo to je sve od mene.........mahwave




Image Hosted by ImageShack.us
šaljem jednom dečku.. (robertu) kiss




subota, 31.03.2007.

malo ljubavnih poruka....

Kao more sto se njise, kao kapi kise,
kao vjetar sto lagano puse,
kao zaljubljene duse,
kao sto srce voli i za ljubav moli,
kao sto sunce sja, tako te volim ja


Korak naprijed,
korak natrag,
to je ljubav s tobom.
Malo crno,
malo bijelo,
slatko ali otrovno.
Zrno srece,
zrno bola ,cas na nebu cas na dnu...


Lijepo je znati da postojis u mom zivotu.
Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zasto.
Lijepo je otvoriti oci i jednostavno znati da si blizu.


Ljubavi, jako mi trebas,
jer osjecam neki bol u dusi,
a taj bol mozes samo ti izlijeciti svojim osmjehom,
dodirima, poljupcima koje mi ne mozes sada dati.


Najljepsa je ljubav kad se usne spoje,
a za tu ljubav potrebno je dvoje!


Ne trazi da Sunce uvijek sja.
Ne moze, postoji noc!
Ne trazi da covjek vjecno zivi.
Ne moze, postoji smrt!
Ne trazi od mene da ne volim.
Ne mogu, postojis ti!


Nedostajes mi jako,
tvoji poljupci i tvoj zagrljaj.
Nedostaje mi tvoj osmjeh i tvoj pogled.
Ne zaboravi na mene tamo daleko i vrati se brzo.

Nekom je tesko dignut 100 kila,
nekom je tesko kopat kuruzu,
nekom je tesko ujutro se budit,
a tebi je tesko nazvat moj broj. Zasto?


Nezdravo, neshvatljivo, potpuno,
nezamislivo, nemoguce, nenormalno,
ludo, carobno, cudno, krajnje,
neodoljivo, famozno, iskreno mi nedostajes!!!


Nocas sam sanjala andjela kako ljubi moje usne na kisi,
nocas sam se vidjela u zagrljaju daleko odavdje,
nocas sam sanjala TEBE!


Prestat cu te voljeti,
prestat cu te zeljeti,
prestat cu poruke ti pisati!
Prestat cu, kad prestanem disati!!!


Slatki, najsladji od svih,
znaj da cu te uvijek voljeti.
Ti si jedini koji je u mom srcu dobio posebno mjesto,
ono prvo, najbitnije. Znaj da te volim i dalje.


Svidjaju mi se tvoje usne,
samo toliko da znas.
Ali jos vise bi mi se svidio tvoj poljubac koji nikako da mi das.
(jednom decku)



UPOZORENJE: Ova poruka donosi radost i dobro raspolozenje.
VOLIM TE!!!
Zato uzivaj u svakom trenutku zivota i znaj da bas sada neko misli na tebe.


V=ecer je prosla,
O=pet ce doci,
L=ijep je zivot,
I=to ce proci,
M=islim da te volim,
T=o nije sve,
E=vo jos jednom VOLIM TE


Znam mali moj da si daleko od mene.
Znam ja to,
ali zasto me onda tvoje oci na svakom koraku prate?

- 21:12 - Komentari (36) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.