ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LJUBAV JE SVE.................

I da odeš na drugu stranu beskraja,
daleko iza snova,stoljeće jedno da nas razdvaja,
kao daljina ova,od mene se skrio nebi,
jer te beskrajno volim i čuvam u sebi........cerekzujo




Ako mi vežu oći,ja ću te naći,
ako mi obrišu suze,one će teći,
ako mi zarobe srce,moja će te duša voljeti,
ako mi izbrišu prošlost,
ja ću te se ipak sjećati!!!


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




linkovi

blogovi koje posjećujem


90% ANGEL

NOBODYKNOWS 2

UZALUDNO ZALJUBLJENA

_MY_SIMPLE_LIFE_

Image Hosted by ImageShack.us
URBAN yessmokin



Image Hosted by ImageShack.us
dok mi gitara svira................


Image Hosted by ImageShack.us
heheehhehehe.......


Image Hosted by ImageShack.us
ajme meni...






JOŠ MALO PJESMICA.......

JEDAN SAVJET: čuvaj se!
JEDNA MOLBA: ne mijenjaj se!
JEDNA ŽELJA: ne zaboravi me!
JEDNA LAŽ: ne volim te!
JEDNA ISTINA: strašno mi nedostaješ!


krv u meni vri dok me gledaš ti,
osmijeh blag,tako mi drag,
daj mi barem znak,hajdemo u mrak,
da ti priznam sve,
nemoj reći ne, jer ja VOLIM TE!


slovo R je najljepše na svijetu,
slovo R je kao ptica u letu,
slovo R je urezano u srce moje,
jer slovom R počinje tvoje ime!!!


evo malo i drugih slika...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




O MENI.....mah

IME: matea bang
PREZIME: nije bitno
RAZRED: 8c eek
VOLIM: svoje prijateljice
i naravno roditelje i sestru.... yes
NE VOLIM: umišljene ljude,sebične,
i naravno laži...... no
PRIJATELJICE: marina,helena,iris,
karla,ivona,barbara mah.....ima ih puno
PRIJATELJI: denis,dario,puto,matej,
nikša,igor thumbup......
NAJPJEVAČI: toni,oliver,toše....
NAJPJEVAČICE: nema ih...
LJUBAV: zaljubljena cerek kiss

evo to je sve od mene.........mahwave




Image Hosted by ImageShack.us
šaljem jednom dečku.. (robertu) kiss




petak, 09.03.2007.

dobro je počelo a završilo.........

danas mi je dan lijepo počeo,imala sam četiri sata u školi.
prvo njemački iz kojeg smo cijeli razred dobili minus iz zadaće,jako "volimo" njemački!!!
poslije njemačkog matematika,bilo je ok,morali smo predati neke crteže,dobro je prošlo,
i onda napokon dva sata likovnog,jedva sam dočekala, obožavam likovni.
crtala sam neku ženu u olovci...
poslje nastave ostali smo u školi i naravno zajeb.... se po cijeloj školi i sa našim prijateljima akavcima i điberom,hehheheehhe!!!!!!! (to je jedan dečko iz škole,iz 8a).
bili smo jako glasni i došla je tajnica i sve nas istjerala iz škole. pokupili smo stvari i svi zajedno otišli na igralište,tamo smo pričali i zajebavali se... bilo je supeeeeerrrrrrrr,a pogotovo sa jednim dečkom. (iris,helena i marina znaju ko je to)....
poslije toga krenuli smo doma i dogovorili se za grad.
prvo sam otišla kod marine da mi stavi neke pjesme i krenuli smo u grad.
pošto je marina morala nešto obaviti zakasnile smo 10 minuta,ali to je postao problem nekih osoba...
kada smo došle do škole di smo se trebale naći iris i marina v. počele su se derati na nas,gdje smo mi?
mene je jako bolila glava i to me jako iživciralo i malo smo se posvađale,šta se kasnije dogodilo ostat će naša mala tajna, ali hvala Bogu dobro je završilo,bez težih ozljeda,hehehehehe!!!!!!
to je to za danas,čujemo se drugom prilikom,pozzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!

- 20:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.