< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

sličice iz života, misli i osjećaji jedne mame


Osmjehneš li se djeci,
ona uzvrate osmijehom.
Osmjehneš li se velikima,
oni se pitaju:
"Zašto se ovaj smije?"

Phil Bosmans

15.05.2007., utorak

žena sa stilom


Koliko sam vam ja žena sa stilom dokazuje današnji slučajni dijalog s kolegicom s posla (koja, uzgred budi rečeno, jako drži do stila): "Joj, kak si se ti danas uredila, pa nisam te prepoznala na hodniku." Ja u smijehu dodajem: "Čuj, i meni se zna dogoditi." I prisjetim se anegdote s čistačicom. Kad sam se jesenas vratila s porodiljnog, dotjerala sam se nekom, ne znam više kojom prilikom (ili neprilikom). Kako sam prilazila zgradi, vidjeh da me čistačica dosta sumnjičavo gleda. Ja je uljudno pozdravim, a ona će onda: "Profesorice, nisam vas prepoznala, već sam mislila i gledala: koja je to novozaposlena žena." A ja se rascvjetam: "Znači nisam se postarala i poružnila!"

Kad sam već kod godina i izgleda, pada mi na pamet još jedna zgoda. Nedavno je u zbornicu neke materijale za predstavu donijela žena iz kazališne propagande. Jedna je kolegica upozorava da je tu profesorica hrvatskoga. Sad da ne duljim, na kraju razgovora, žena iz propagande zaključuje toj kolegici, koja joj je usto i znanica: "Ja sam sve objasnila gospodični!!!" Nisam uspjela sustegnuti smješak i vedri komentar: "Baš vam hvala na komplimentu!" Žena me odmjerila, vidjela sam da joj baš i nije jasno što je krivo rekla, pa se snašla: Profesorici.

Neki mi dan kolegica koja kod nas odrađuje dio norme, vrlo službeno odzdravila na hodniku. Kasnije se ispričavala - "Mislila sam da si učenica."(To je onda kad sam u svakodnevnom - traperasto-keperastom izdanju + majičice u svim nijansama). I onda jednom odjenem suknju na moderne falde (bijelu), majičicu boje starog zlata, smeđe čokoladni (tanki pleteni) remen i sandalice (naravno isprepletenih remenčića) s pripadajućom torbom , bijelo-smeđe-bež prugasti kaputić i svježe opranu kosu (naravno, zlaćane boje) i namaljam oči i trepavice, sjajilo na usne - o eto - žena sa stilom.

Ponekad. A vi drage moje? Kako se vi i kod koga stilirate?

PS
Meni najdraži, najobjektivniji i najbolji stilist i modni kritičar je naravno Najdraži - koji mi uvijek sve saspe u lice (a čovjek stvarno ima oko sokolovo za najmanji modni propust), pa sam zbog njega ispraznila polovicu ormara i nadarila Karitas i CRveni Križ skupa, a pričicu o crvenom kaputu i malom hodajućem patuljku, ispričat ću vam jednom kad se za to nađe dovoljno vremena i inspiracije.