Mens sana in malvasia istriana

13.08.2006., nedjelja

Pušite mi pušite mi k k k k kurac

Naslov nije namjenjen gostima ovog bloga.

Posljednje informacije su takve; bend ne svira u Rocku prije devetog mjeseca sigurno, a uz to smo i odustali od humanitarca u Uljaniku jer je 25.08., istog dana kad će 80-100% benda biti u Gradalandu, malo zaselce u periferiji Jajca, a i uz to će Zlatan Stipišić Cojonni, najveća izdajica čakavskog narječja, pobrati svu publiku. Tako da dok će on brati svojih milijun i nešto za dva sata posla ja ću patiti u neudobnim foteljama pulskih buseva i čekati da mi utrne guzica pa će dragi nam splitski kantautor pjevati "Na guzu što mi je utrnula bez ljubavi, nadanja, bez tebe ne ide..."
Sviramo zasigurno u devetom mjesecu u Uljaniku, opet nešto humanitarno s više bendova, ali ovaj put neće biti toliko predstavljanja autorskih radova, više nekakvo druženje dobrih rock fanova; želimo odsvirati tih 30 godina rocka, ukratko. Autorske rdove ćemo prepustiti za kasnije, sada snimamo prvi album benda, tri pjesme su skoro gotove, Igor je na snimanju i mikseru i ide mu za popizditi, samo što program ne šljaka baš najbolje, pa ako netko ima nešto takvo ćemo mu biti zahvalni, minimalno napomenuti na webu zahvale. Znam da nije mnogo, nije ni dostojno da se kaže "malo", to je baš premalo, ali to je ono realno što takav siroti bend može pružiti.


Uglavnom, ne javlja se neka blistava budućnost bendu- ja idem u Zg na pravni, nakon eventualnog diplomiranja slijediti ću put Carle Del Ponte i tužiti polovicu državnih institucija, a ovi moji kolege nisu najveći entuzijasti- Igor mi kaže da ide u kantautore, ja ću u rappere; posljednji nam je zajednički autorski hit upravo "Pušite mi pušite mi k k k k kurac"... Ne znam šta će Vanja, Macko i Đino...
Ne, mislim, djeco, nemam ja ništa protiv ničega, Limunova pita kao takva ima svojih sedam godina, četiri godine s Vanjom, dvije s Macanom i tri mjeseca s Đinom. Trebati će im 8 ball king, zli menadžer benda da ih poduči kako zaradu spiskati na biljar i duhan.
Bend, Deni, Aco i svi posjetioci bloga ili weba ili nečega, Bog vas blagoslovio.
To mi je zadnji ili eventualno predzadnji "pulski" post, pa bih vam volio prenijeti ono malo što sam naučio, a to je; ne dajte da vas jebu, jebite vi njih...

Nek vam puše nek vam puše k k k k kurac.
- 18:57 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ljubav prema rock glazbi, Istri i lovi

Linkovi