< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

This is me.....!!!!!!!!

O meni:
Zovem se Matea.uskoro %u0107u krenut u ekonomsku %u0161kolu!%u017Eivim u Zagrebu
(Podsused).Ro%u0111ena sam 9.8.1992.Po horoskopu
sam lavica!



Free Music

Free Music



Free Music


VOLIM:
provodit vrijeme s frendicama,
jest tj. debljat senjami,zezat sestru
u tome u%u017Eivamnaughty,slu%u0161at mjuzu...najvi%u0161e strano:
rihannu,akona,beyonce,seana paula i cajke!
sve po malo...,iskrene,zabavne osobe,svog
%u0110onija,%u0110ur%u0111u i %u0110uru(R.I.P.)(kornja%u010De),
%u010Dokoladu,%u0161vedske akcijske filmi%u0107e
heheroflspavat,gledat serije,ali ih
ba%u0161 u zadnje vrijeme i ne gledam
i jo%u0161 puno toga...


NE VOLIM:
metal glazbunamcor(sorry za sve metalce),dvoli%u010Dne,
la%u017Eljive i pokvarene osobe,alkoholparty,u%u010Dit ,
ali kako kad ovisi koji je predmet!
pospremat stan,mrzim
%u010Ditat knjige...burninmad


Kiki i Ivana
Image Hosted by ImageShack.us

Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Petra i Marija
Image Hosted by ImageShack.us

Ivana i Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Robi
Image Hosted by ImageShack.us

Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Ponovno Ivana i ja
Image Hosted by ImageShack.us















CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Moj mjesec godine!

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com

Hahahaha...

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com




rder="none" title="click to get your own">


DON"T WORRY

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



kaj nije slatka?


Usher


Orlando Bloom

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Beyonce



CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 13.07.2007.

Vratila se ja...post za ivanu

Evo mene opet nakon dugo vremena!kao što i sami znate neda mi se pisat novi postovi pa me zato nema tako dugo!kod mene ima nekih novih stvari!prošla sam s 5 i upisala se u ekonomsku i nadam se da će mi se svidjet!samo me najviše brine s kim ću bit u razredu!već je 7.mjesec!vrijeme ide tako brzo!još malo škola!na more idem tak u 8 mjesecu!u ovih mjesec dana sam svašta radila!19.6.smo bili na krku!tamo smo se kupali i bilo nam je odlično!svi smo izgorili ko rakovi ali ja nisam jer sam se mazala kremom!hehe!zadnji dan škole smo se svi dogovorili da idemo na jarun!pošto smo mi osmaši pa se svi rastajemo pa da se oprostimo!naravno zadnji dan škole smo cmizdrili ko mala djeca!ali šta ćete takav je život!na jarunu smo se kupali i zezali!bilo nam je stvarno super!neki su donesli cuge ali kak ja ne pijem pili su samo "alkoholičar"!!!nakon jaruna sam išla sa svojima na bazene u tuheljske!bilo je odlično!malo osvježenja nakon ovakvih vrućina!već 2 tjedna idem na španjolski i mogu vam reć da je jezik savršen!baš mi se sviđa!kao što sam već rekla na more idem u 8 mj. ali možda prije mora odem kod bake u hercegovinu!moram posjetit malo rodbine!eto to bi bilo sve od mene!nemam baš inspiracije za pisanje ali sam ipak neš našvrljala!čujemo se nekom drugom prilikom!ćaoooooooooooo!!!!!!P.S.IVANA OVO JE ZA TEBE POST POŠTO SI REKLA DA NAPIŠEM NOVI PA ETO ŽELJA ISPUNJENA!UŽIVAJ NA MORU I BRZO SE VRATI!PUSEK!!!

evo vam još par slikica s Krka,Jaruna...


Ivana i ja
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S650 at 2007-07-13

Ja spavam,a Petra me liže!lol!!!!!hehe
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S650 at 2007-07-13

Ja i cure idemo na jarun
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S650 at 2007-07-13

Marija i ja
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S650 at 2007-07-13

Anamarija i ja(mislim da smo se tu gađale pjeskom)lol!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S650 at 2007-07-13

Ekipa u moru
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S650 at 2007-07-1

Ja(lol)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-S650 at 2007-07-13



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.