< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

This is me.....!!!!!!!!

O meni:
Zovem se Matea.uskoro %u0107u krenut u ekonomsku %u0161kolu!%u017Eivim u Zagrebu
(Podsused).Ro%u0111ena sam 9.8.1992.Po horoskopu
sam lavica!



Free Music

Free Music



Free Music


VOLIM:
provodit vrijeme s frendicama,
jest tj. debljat senjami,zezat sestru
u tome u%u017Eivamnaughty,slu%u0161at mjuzu...najvi%u0161e strano:
rihannu,akona,beyonce,seana paula i cajke!
sve po malo...,iskrene,zabavne osobe,svog
%u0110onija,%u0110ur%u0111u i %u0110uru(R.I.P.)(kornja%u010De),
%u010Dokoladu,%u0161vedske akcijske filmi%u0107e
heheroflspavat,gledat serije,ali ih
ba%u0161 u zadnje vrijeme i ne gledam
i jo%u0161 puno toga...


NE VOLIM:
metal glazbunamcor(sorry za sve metalce),dvoli%u010Dne,
la%u017Eljive i pokvarene osobe,alkoholparty,u%u010Dit ,
ali kako kad ovisi koji je predmet!
pospremat stan,mrzim
%u010Ditat knjige...burninmad


Kiki i Ivana
Image Hosted by ImageShack.us

Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Petra i Marija
Image Hosted by ImageShack.us

Ivana i Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Robi
Image Hosted by ImageShack.us

Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Ponovno Ivana i ja
Image Hosted by ImageShack.us















CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Moj mjesec godine!

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com

Hahahaha...

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com




rder="none" title="click to get your own">


DON"T WORRY

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



kaj nije slatka?


Usher


Orlando Bloom

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Beyonce



CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 31.05.2007.

Bila sam na moru...

PRIJE NEGO ŠTO POČNEM PISAT AKO IMA KO MSN NEK MI JAVI NA BLOG
PREK KOMENTARA TAK DA SE MOŽEMO DOPISIVAT!!!!!!!


Evo napokon pišem novi post!mislim da ću izbrisat blog jer mi se više neda pisat!u petak sam navečer sam išla na more u tisno!to vam je pored šibenika!tamo sam došla oko pola 5 ujutro!kad sam došla išla sam spavat jer mi se užasno spavalo!digla sam se oko 11!onda sam doručkovala pa sam se išla kupat!more je bilo super!nije bilo uopće hladno!mogu vam reć da sam se dosta nasunčala ali nisam niš pocrnila!malo sam dobila boje!nakon plaže sam morala ić doma jer je bila neka fešta!ja,mama,seka i tetka samo išli u 6 na misu!kad je završila misa išle smo se malo šetat po tisnom!bila je takva gužva da se nisi mogo okrenut!čak su došli i štandovi iz zg pa prodavali po tisnom!bilo je svačega za kupit!kad smo došle doma ja sam išla odma spavat jer sam bila jako umorna!u nedjelju se nisam kupala jer je puhala bura!malo je bilo hladno more!otišla sam se na terasu sunčat!oko 3 4 sam morala ić natrag u zg!putem prema zg je tak jako padala kiša i grmilo je!pokraj našeg auta je čak prošao i grom!doma smo došle oko pola 10!išla sam malo na komp dopisivat se prek msn-a i onda sam išla čorit!ovih zadnjih dana se nije niš dešavalo osim da su nam dali toliko testova da je to živi užas!još 13 dana škole onda je sve gotovo!baš sam happy!slike s mora ću vam stavit kad mi se bude dalo jer sad nemam volje za to!čujemo se jedino ak ne zbrišem blog!ćao!

Ja-čekam bus
Image Hosted by ImageShack.us

Tisno
Image Hosted by ImageShack.us

Ponovno Tisno
Image Hosted by ImageShack.us

Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Moja seka Josipa
Image Hosted by ImageShack.us

Ja u moru
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.