< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

This is me.....!!!!!!!!

O meni:
Zovem se Matea.uskoro %u0107u krenut u ekonomsku %u0161kolu!%u017Eivim u Zagrebu
(Podsused).Ro%u0111ena sam 9.8.1992.Po horoskopu
sam lavica!



Free Music

Free Music



Free Music


VOLIM:
provodit vrijeme s frendicama,
jest tj. debljat senjami,zezat sestru
u tome u%u017Eivamnaughty,slu%u0161at mjuzu...najvi%u0161e strano:
rihannu,akona,beyonce,seana paula i cajke!
sve po malo...,iskrene,zabavne osobe,svog
%u0110onija,%u0110ur%u0111u i %u0110uru(R.I.P.)(kornja%u010De),
%u010Dokoladu,%u0161vedske akcijske filmi%u0107e
heheroflspavat,gledat serije,ali ih
ba%u0161 u zadnje vrijeme i ne gledam
i jo%u0161 puno toga...


NE VOLIM:
metal glazbunamcor(sorry za sve metalce),dvoli%u010Dne,
la%u017Eljive i pokvarene osobe,alkoholparty,u%u010Dit ,
ali kako kad ovisi koji je predmet!
pospremat stan,mrzim
%u010Ditat knjige...burninmad


Kiki i Ivana
Image Hosted by ImageShack.us

Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Petra i Marija
Image Hosted by ImageShack.us

Ivana i Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Robi
Image Hosted by ImageShack.us

Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Ponovno Ivana i ja
Image Hosted by ImageShack.us















CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Moj mjesec godine!

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com

Hahahaha...

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com




rder="none" title="click to get your own">


DON"T WORRY

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



kaj nije slatka?


Usher


Orlando Bloom

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Beyonce



CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 21.05.2007.

Ples,krizma...svašta po malo...

Nismo se dugo čuli pa sam odlučila malo svratit!!!danas mi nije baš najbolji dan!ne znam zašto ali je!u školi su me danas cure stalno pitale zašto šutim a ja sam im rekla da se ne diraju u mene i da se ni ja ne diram u njih!na tehničkom mi je nina rekla da sam bahata zato kaj joj nisam dala ruku!onda je profa isto rekla da znam nekad bit bahata a ja je uopće nisam tad slušala kad je rekla da me uopće nije povrijedila!!!!!!a nina tebi poručujem da ti isto nisi bajna kak ti misliš!ja sam bahata samo zbog tebe jer me ti provociraš i smiješ mi se u facu pa ja zato tebi tak odgovaram pa ti misliš da je to bahato!ali baš me briga kaj ćeš ti mislit o meni!danas sam trebala ić sa ivanom na jarun se rolat ali nisam zato kaj je ona trebala nešto obavit pa bi kasno došla doma...ja nju već cijeli 8.razred nagovaram da idemo negdje van a ona uvijek neš mora obavit ili tak neš slično!ali briga me tak ću i ja reć kad će ona nešto trebat da nemrem ili da mi se neda!jedino kaj odemo van to nije dalje od podsuseda!ali ona će se sjetit na kraju godine kad svi idemo u srednje škole pa nećemo moć u slučaju da ne idemo u istu školu!ali dosta sad o njima!sad ću vam reć kaj se događalo zadnjih par dana!jučer sam išla kod ane u prečko!tamo smo se rolale i bile smo u megiću!najele smo se ko krmačeeeeee!!!!u subotu je bila krizma od ane pa sam ja i moja mama išle kod nje!bilo nam je super!bili smo u restoranu,pa malo kod nje...kuma joj je bila ona marina kaj vodi na novoj novu lovu!u biti ta marina joj je sestrična!na krizmi je i bio marinin dečko nered!onaj reper!ja sam ih sve slikala ali neću stavit slike!dobila je 6 000 kuna,role,2 sata,printer,majicu i to je to ja mislim!u petak je bio ples u školi!ja i ivana smo se dogovorile da ćemo obuć minice!meni je bio jako bed zato kaj ja to nikad ne nosim!to mi je bio 2.put da sam ga obukla!prvo ga nisam htjela obuć pa su me ivana i nina nagovorile!bila sam obućena skroz u bijelo!ko da da idem na vjenčanje a ne na ples!cijelim putem do škole sam govorila ajme na kaj ste me to nagovorile,meni je bed i slične stvari!kad smo došle nismo htjele plesat zato kaj nije bio mrak pa smo čekale kad će past!počele smo plesat samo kaj nina nije htjela!
ples nije bio uopće dobar!nije niš valjao!organizirao ga je 8.c!i pripremali su se s 2 cd-a!kad smo ja i ivana pitale imale imaju li koje bolje pjesme oni su rekli da im najbolji cd ne radi!onda je tihana otišla doma po cd!ali sve jedno ples nije niš valjao!završio je oko pola 10!onda smo ja i ivana ostale još malo vani!neda mi se više pisat!čujemo se nekom drugom prilikom!booooookkkk!!!!









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.