< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

This is me.....!!!!!!!!

O meni:
Zovem se Matea.uskoro %u0107u krenut u ekonomsku %u0161kolu!%u017Eivim u Zagrebu
(Podsused).Ro%u0111ena sam 9.8.1992.Po horoskopu
sam lavica!



Free Music

Free Music



Free Music


VOLIM:
provodit vrijeme s frendicama,
jest tj. debljat senjami,zezat sestru
u tome u%u017Eivamnaughty,slu%u0161at mjuzu...najvi%u0161e strano:
rihannu,akona,beyonce,seana paula i cajke!
sve po malo...,iskrene,zabavne osobe,svog
%u0110onija,%u0110ur%u0111u i %u0110uru(R.I.P.)(kornja%u010De),
%u010Dokoladu,%u0161vedske akcijske filmi%u0107e
heheroflspavat,gledat serije,ali ih
ba%u0161 u zadnje vrijeme i ne gledam
i jo%u0161 puno toga...


NE VOLIM:
metal glazbunamcor(sorry za sve metalce),dvoli%u010Dne,
la%u017Eljive i pokvarene osobe,alkoholparty,u%u010Dit ,
ali kako kad ovisi koji je predmet!
pospremat stan,mrzim
%u010Ditat knjige...burninmad


Kiki i Ivana
Image Hosted by ImageShack.us

Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Petra i Marija
Image Hosted by ImageShack.us

Ivana i Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Robi
Image Hosted by ImageShack.us

Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Ponovno Ivana i ja
Image Hosted by ImageShack.us















CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Moj mjesec godine!

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com

Hahahaha...

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com




rder="none" title="click to get your own">


DON"T WORRY

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



kaj nije slatka?


Usher


Orlando Bloom

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Beyonce



CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 02.05.2007.

Money,money,money...

Da,da ljudi kao što sam već rekla za krizmu sam dobila dosta love pa sam se malo odlučila otić u šopingsmijeh!!!!!!!ovih dana se nije ništa posebno događalo!!!danas je počela škola,nakupovala sam sve i svašta i tak da ne duljim.....!!!!!u ponedjeljak sam išla sa sestrom u king cross!prvo smo trebale otić kupit memorijsku karticu za fotić i uz to punjač za baterije!!!to sam kupila pa smo išli kupit ostale stvari kaj mi trebaju!prvo smo kupili mp3 makar baš i nije bilo izbora,ali smo ga ipak uspjeli nać!onda smo na kraju kupovali robu!kupila sam si 2 majice,trenirku,1 donji dio trenirke,traperice i sestri sam kupila majicu i trenirku makar može nosit i moju robu!!!!putem smo sreli mariju,gloriju i denisa!oni su isto bili u kupnji!malo smo bile gladne pa smo otišle u subway na sendviče!kad smo kupile colu i kad sam čula koliko dođe pozlilo mi je!ne možet vjerovat da jedna coca-cola od 0.50 dođe 12 kn!mislim to treba bit kreten da stave takvu cijenu!nije nam se više dalo bit tamo pa smo napokon otišle doma!!ja sam doma isprobavala svu robu kaj sam kupila i baš sam zadovoljna kaj sam kupila!!jučer je bio neradni dan pa sam skupa sa sestrama otišla u maksimirsku kod sestrinog dečka!kak su bili prosvjedi mi smo bili znatiželjni pa smo gledali kroz prozor!baš kad smo mi gledali je došao novinar iz hrt-a i počeo nas snimat!mi smo svi počeli bježat od kamere a on nam se samo smijao!!poslje smo otišli malo na bundek!tamo smo se šetali pa nam je postalo dosadno!nakon toga smo otišli žderatnjami u restoran u prečkom!svi smo se najeli ko svinje!ja sam naručila ražnjiće i moram priznat da je meso bilo puno maščobe!fuj!kad smo došli doma ja i starija sestra s njezinim dečkom smo se otišli rolat sve do gajnica!i ne možete vjerovat uspjeli smo!oni su se gegali ko patke a ja sam sama išla po cesti i tak došla doma!pa se meri počela derat na mene kak ja mogu otić sama i takve slične stvari...znate kakvi su stariji!!!i to je bilo to od prijašnjih dana!čujemo se!!!!!mahkisssmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.