travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

This is me.....!!!!!!!!

O meni:
Zovem se Matea.uskoro %u0107u krenut u ekonomsku %u0161kolu!%u017Eivim u Zagrebu
(Podsused).Ro%u0111ena sam 9.8.1992.Po horoskopu
sam lavica!



Free Music

Free Music



Free Music


VOLIM:
provodit vrijeme s frendicama,
jest tj. debljat senjami,zezat sestru
u tome u%u017Eivamnaughty,slu%u0161at mjuzu...najvi%u0161e strano:
rihannu,akona,beyonce,seana paula i cajke!
sve po malo...,iskrene,zabavne osobe,svog
%u0110onija,%u0110ur%u0111u i %u0110uru(R.I.P.)(kornja%u010De),
%u010Dokoladu,%u0161vedske akcijske filmi%u0107e
heheroflspavat,gledat serije,ali ih
ba%u0161 u zadnje vrijeme i ne gledam
i jo%u0161 puno toga...


NE VOLIM:
metal glazbunamcor(sorry za sve metalce),dvoli%u010Dne,
la%u017Eljive i pokvarene osobe,alkoholparty,u%u010Dit ,
ali kako kad ovisi koji je predmet!
pospremat stan,mrzim
%u010Ditat knjige...burninmad


Kiki i Ivana
Image Hosted by ImageShack.us

Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Petra i Marija
Image Hosted by ImageShack.us

Ivana i Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Robi
Image Hosted by ImageShack.us

Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Ponovno Ivana i ja
Image Hosted by ImageShack.us















CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Moj mjesec godine!

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com

Hahahaha...

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com




rder="none" title="click to get your own">


DON"T WORRY

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



kaj nije slatka?


Usher


Orlando Bloom

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Beyonce



CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 29.04.2007.

Odlična krizma!!!!!!

Jučer mi je bila krizma i mogu reć da nam je bilo supersmijeh!u 7 sam bila naručena kod frizera!ja sam htjela da mi napravi na figaro ali mi je ona stavila viklere!kad sam bila gotova bila sam totalno razočarana zato kaj mi je frizura izgledala ko iz 15. stoljeća!no kad sam došla doma frizura mi se opustila pa je sve bilo ok!mislila sam da neću stići u crkvu ali sam stigla!našminkala sam se,obukla i krenula sa kumom u crkvu!tamo smo trebali čekat pola sata!ja sam crknulaheadbang!kad je napokon završila misa svi smo otišli u restoran!tamo smo se kao i uvijek najeli i napilinjamiparty!!!neki su čak i malo pocugnuli!morala sam se slikat sa svima živima!mogu reć da sam na nekim slikama i dobro ispalayes!na kraju kad smo trebali ići doma smo se mi žene rasplesale i raspjevale!što se tiče odjeće svi su mi govorili kak sam slatka i kak izgledam ko snjeguljica!!doma smo otišli oko pola 7!kad smo došli svi smo pjevali da se skoro cijeli podsused čuo!navečer smo malo ja,sestra,marija,petra i jakov izašli van!htjeli smo otić negdje u kafić al kak je bilo doma cuge pa nismo!bilo nam je doma stvarno super!!!!puštali smo skoro svu muziku!!!!htjela sam reć da smo u crkvi skoro bili svi ljepi!skužila sam da su svi imali nafrčkanu kosu!!!!!ja sam vam od kume dobila digitalni fotić i sve ukupno 5 000 kn od gostijusmijeh!mislila sam da ću dobit manje love ali pošto je bilo 30 ljudi znate već kak to ide!!tak da mi je stvarno bilo super na krizmiyes!!!!morat ću si malo kupit robe,tenke,mp3 i memorijsku karticu za fotić!¨ja ću ako uspijem probat stavit slike s krizme pa ćete vidjet!I SKUŽILA SAM DA NE DOBIJAM NIKAKVE KOMENTARE no PA DAJTE OSTAVLJAJTE MI!!!!VIDIMO SE SUTRA!wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.