travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

This is me.....!!!!!!!!

O meni:
Zovem se Matea.uskoro %u0107u krenut u ekonomsku %u0161kolu!%u017Eivim u Zagrebu
(Podsused).Ro%u0111ena sam 9.8.1992.Po horoskopu
sam lavica!



Free Music

Free Music



Free Music


VOLIM:
provodit vrijeme s frendicama,
jest tj. debljat senjami,zezat sestru
u tome u%u017Eivamnaughty,slu%u0161at mjuzu...najvi%u0161e strano:
rihannu,akona,beyonce,seana paula i cajke!
sve po malo...,iskrene,zabavne osobe,svog
%u0110onija,%u0110ur%u0111u i %u0110uru(R.I.P.)(kornja%u010De),
%u010Dokoladu,%u0161vedske akcijske filmi%u0107e
heheroflspavat,gledat serije,ali ih
ba%u0161 u zadnje vrijeme i ne gledam
i jo%u0161 puno toga...


NE VOLIM:
metal glazbunamcor(sorry za sve metalce),dvoli%u010Dne,
la%u017Eljive i pokvarene osobe,alkoholparty,u%u010Dit ,
ali kako kad ovisi koji je predmet!
pospremat stan,mrzim
%u010Ditat knjige...burninmad


Kiki i Ivana
Image Hosted by ImageShack.us

Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Petra i Marija
Image Hosted by ImageShack.us

Ivana i Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Robi
Image Hosted by ImageShack.us

Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Ponovno Ivana i ja
Image Hosted by ImageShack.us















CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Moj mjesec godine!

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com

Hahahaha...

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com




rder="none" title="click to get your own">


DON"T WORRY

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



kaj nije slatka?


Usher


Orlando Bloom

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com



Beyonce



CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics
More graphics at CustomGlitterGraphics.com






CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 17.04.2007.

Nakon 5 dana...

Nakon 5 dana vam se javljam!wavenisam vam pisala jer nisam znala šta da vam pišem i baš mi se nije dalo pisat!u subotu nisam ništa posebno radila!ujutro sam se digla u 7 da učim hrvatski za ponedjeljak pa sam učila sve do pola 9!kad sam završila poslala sam frendici ani poruku iz prečkog,pošto sam ja došla naknadno u ovu današnju školu mislila sam da se malo vidimo i popričamo jer se baš nismo vidjele,pa eto ja mislih da dođem do nje!ona je rekla da ne može danas nego u nedjaljuno!pa smo se dogovorile da ću ja doć do nje!ja sam uzela role tak da nam ne bude dosadno pa smo se tam rolale!putem sam srela stare frendove iz bivše škole,a ja nisam mogla vjerovat kad sam ih sve vidjela jer su se užasno svi promjeniliyes!nekak me malo uhvatila nostalgija za prečkom ali kaj je tu je!malo smo pričali s njima i tak!uglavnom cijeli dan tamo je bio ok!pošto je bila nedjelja ja sam naravno stalno razmišljala o sutrašnjoj školi!bus mi je trebao bit u 7 i 10,a naravno to mi je moja "pametna" sestra rekla pa smo ja i ana tamo čekale pola sata pa smo skužile da bus nije tad nego u 20 do 8!užas!headbangja sam došla doma i to je bio uglavnom taj dan!kad sam se probudila u ponedjeljak rekla sam si joj ne došao je i taj dan kad će ponovno počet škola!u školi je bilo zabavno!nismo se dugo vidjeli pa smo pričali i zekali se!ja i frendica ivana(pozzz najboljoj frendici!) smo se cijeli dan cerilerofl!pričale smo takve gluposti da sam se i ja sama sebi čudilanut!mislila sam da će prvi dan bit užasan ali zapravo i nije!kad sam došla doma sam obavezno gledala zakon braćesmijeh!znam da sam vam malo dosadna,ali pošto me nije bilo malo duže pa malo odugovlačim!utorak je bio isto ok dan!škola mi je bila u 2 ali mi je bilo dosadnije nego u ponedjeljak!!ana je izvađala gluposti s pjenom za kosu pa je počela trljat ivanu po glavi s tim!fujjjjjj!!!!!ja sam joj vraćala s vodom naughtyali mi baš i nije uspjevalo!nakak smo si u zadnje vrijeme ja i ivana sa anom dobre pošto smo bile posvađane cijeli osmi razred,ali kak nam je zadnja godina znate već kaj!pozdravljam i anu da nebi bilowave!sutra je srijeda i pišem fiziku ali sam si rekla da neću učit cijelu bilježnicu da se neću uopće zamarat s glupom fizikom da mi ona neće uništit cijelu školu!kaj nije tak ljudi!treba te u životu svakoj minuti uživat tak da ljudi no sikirikismijeh! eto to bi bilo sve od mene za danas pa se vidimo sutra ili neki drugi dan!pusaaaaaa!!!!!!!!kisswave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.