< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

aloo

slusam:

mamu i tatu..hihi ma ne,salim se mislim moram ih slusat al ono da ugl.slusam strano,neke metal pjesme ali neke lagane,i cajke sve u jednom hihi

Image Hosted by ImageShack.us

...ja i frendica irena u gas stationu...naughty

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W30 at
DARIOyes


Image Hosted by ImageShack.us

to sam vam ja....nut


Image Hosted by ImageShack.us

matea i ja(best friends)yesyesyesyesyes









Image Hosted by ImageShack.us

bojanyesyes


Image Hosted by ImageShack.us

BOJAN I IRENA U gas stationunaughtynaughty

petak, <$DatumPosta$>

ollaa ljudovi.......bok kaxte vi meniii....sugavo neko vrijeme ha??

Bok svima!kaxte vi meni??bas je neki sjeban dan,kisa pada,koma je...i ima vam novoga da sam razocarala neke ljude i sad mi je zao ali rekla sa samo istinu bolje nego da sam im lagala
kai nije tak...joj ali istina fakat boli,s istinom tako lako ljude povrijedis iako to ne zelis ...ahhheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangbangkoma...
nema nis ovak novog...sad sam cula da navodno neka treba je zvala bojana i trazila moj broj,,,nije joj dao
...boze ko je ta???tssssss
bas me zanima i koji ce joj kurac moj broj...tsssssss
koma koma
vrijeme je koma i onda je cijeli dan koma
kai nije tak..aj neda mi se vise pisat....o joj daria pozdravljam puuuunooo jer sam mu obecala da ce u ovom postu biti spomnut i tako je to nisam lagala....
iiiiiiiiii
sve
vas
voliiiimmm
see ya
pusam vass

|Komentiraj 49| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.