srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

aloo

slusam:

mamu i tatu..hihi ma ne,salim se mislim moram ih slusat al ono da ugl.slusam strano,neke metal pjesme ali neke lagane,i cajke sve u jednom hihi

Image Hosted by ImageShack.us

...ja i frendica irena u gas stationu...naughty

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W30 at
DARIOyes


Image Hosted by ImageShack.us

to sam vam ja....nut


Image Hosted by ImageShack.us

matea i ja(best friends)yesyesyesyesyes









Image Hosted by ImageShack.us

bojanyesyes


Image Hosted by ImageShack.us

BOJAN I IRENA U gas stationunaughtynaughty

ponedjeljak, <$DatumPosta$>

novi post malo tak iz cistog mira...

Pa kak ste vi meni?Meni je jako dosadno i mislim da ce mi starci iskljucit internet jer kao previse trosimheadbango moj boze koma,ali ja se nadam da ipak ono nece da ce mi se smilovat,ljudi moji ja sam vam bolesnaludkoma imam temperaturu i kukovi me bole ko staru babu ali to me bole radi tog kaj su mi ih doktori iscasili dok pri porodu i sad imam problema koma jooj koma moram ortopedu ic nebi ja...mouthwashzujozujonema veze...izdrzat cu ja to
jel vi mozete vjerovat kako imam dobrog ,ma odlicnog frenda on kad je cuo da sam bolesna doso mi je doma iako ga nisam pustila unutra starci su bili domaheadbangheadbangheadbangkoma jooj i padala e kisa ali je ipak doso HVALA DARIO ...ko bi reko da postoje tako dobri ljudi ha??
ahh...
kaj da vam velim bila sam na tulumu dosla kuci ujutro u 4 i tak ... bilo je suuperr pre pre dobro nemrete vjerovat tak sam se naplesala cjelu noc samo cajke
naughtynutwinkbilo je super fakat
bila sam i sa bojanom jednim na cugi i bilo je super bili smo u smbu i tak ljudi moji dosadno je jooj

jedva cekam skolu ups...headbangheadbangheadbangheadbangzaboravite da sam to rekla volim vas sve
cmokich*Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30
ovo sam ja hihhihihihiyes

|Komentiraj 32| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.