srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

aloo

slusam:

mamu i tatu..hihi ma ne,salim se mislim moram ih slusat al ono da ugl.slusam strano,neke metal pjesme ali neke lagane,i cajke sve u jednom hihi

Image Hosted by ImageShack.us

...ja i frendica irena u gas stationu...naughty

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W30 at
DARIOyes


Image Hosted by ImageShack.us

to sam vam ja....nut


Image Hosted by ImageShack.us

matea i ja(best friends)yesyesyesyesyes









Image Hosted by ImageShack.us

bojanyesyes


Image Hosted by ImageShack.us

BOJAN I IRENA U gas stationunaughtynaughty

subota, <$DatumPosta$>

AAAAAAA VIDI VIDI IZDAJICA SE JE JAVILAAA.....uuuuuu uuuuuu

Bok svima eto mene pogledala komentariche i tako vidim da se izdajica javila znala sam ja da ce izdajica sve sve sve skuzit jer ipak pece savjest zar ne??necu o tome ipak nije vrijedno spomena to je cista sramota,,,hmm,,,sad se spremam idem na tulum yeess jedva cekam...ne znam kaj da obucem fakat ne znam ono hm...nebi stikle i to..NEEE ocu nesto a ni sama ne znam kaj ----a skemijat cu nesto valjda
eh da bit ce oko 100ljudi ono cijela ekipa,mjuze ce bt svakakve od cajki do stranih pjesama uff jedva cekam ja cu ic na bus u 9 od doma i vratit cu se oko12 idem do tamo sa frendicama Irenom ,jos jednom Irenom i Ivom mozda??ne znam jel dosla s mora
Btw bit ce i komada pa cu i parit oci na njima naravno jer ne mislim barit nikoga ne treba mi to sad ono..ne znam ne kzite me jelda ali nema veze...ahh skuzila kaj cu obuc:kratke bijele hlacice,tamnoplavu majicu i zlatni nakit na noge sandalice(bez pete ravne su )i joooj jos malo make upa i to je to...spremna sam...hihi ali sad cu se ic prvo tusirat i to...

aj ljudi svaki dan govorim kak cu stavit svoju sliku i jos neke slike i nikad nemam vremena aj sutra cu valjda

KOMAJTE me maloo...


SEE YA SEE YA SEE YA SEE YA SEE YA SEE YA
ps.disi izdajico nasla si drugu zrtvu..ha ha byee

|Komentiraj 23| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.