srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

aloo

slusam:

mamu i tatu..hihi ma ne,salim se mislim moram ih slusat al ono da ugl.slusam strano,neke metal pjesme ali neke lagane,i cajke sve u jednom hihi

Image Hosted by ImageShack.us

...ja i frendica irena u gas stationu...naughty

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W30 at
DARIOyes


Image Hosted by ImageShack.us

to sam vam ja....nut


Image Hosted by ImageShack.us

matea i ja(best friends)yesyesyesyesyes









Image Hosted by ImageShack.us

bojanyesyes


Image Hosted by ImageShack.us

BOJAN I IRENA U gas stationunaughtynaughty

nedjelja, <$DatumPosta$>

hey ljudi evo da vam se malo javim...

BOK SVIMA!Ljudi jucer sam bila na cugi s frendom,Dariom i tak malo pricali i otisli doma.Poslije toga sam shvatila da uopce nema zapravo ne postoje prav frendice(cast izuzecima koje mogu na prste nabrojat)Jedna moja navodno frendica mi je opet zabila noz u leda IAKO SAM JOJ VEC NEKE STVARI OPROSTILA ALI ONA OPET...Nema veze jer sve se placa jednog dana pa ce tako i ona.Necu pisati sta je napravila ako mi bude citala blog ZNAT CE DA PRICAM O NJOJ.Iako je ta glupaca zapravo jadnica mislila da nikada necu saznati sto mi je nAPRAVILA nek zna da sve znam bas sve,I JOS NESTO nikada joj necu reci o cemu pricam i nikome nikad necu reci o cemu se redi a ti frendice se pokopaj sto dublje u zemlju jel je sramota tvoja sto si na zemlji na ovom planetu,,,gadis mi se iako cu se druzit s tobom vise manje nikada nista neces znat o meni jadna si tolko da nisi ni svijesna.
A osim te jadnice nema vise nista sve je po starom uzivam u zivotu,idem na svadbu na kojoj ce bit oko 800ljudi jedva cekam bit ce super joooj jedva cekam i moram si kupit nove stvari za svadbu,jos ne znam sta bi obukla ljudi daj me komajte malo,vec sam u bedu ono niko ne koma osim mateje mislim ono ccccnutsalim se ja malo ali mi komajte ostavljajte komentariche pleas pusa svima posebno toj frendici o kojoj sam vam pricalaheadbang
-CURO POKOPAJ SE-

|Komentiraj 43| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.