petak, 19.09.2008.

sve što postoji na ovom planetu jedan dan će nestat..zašto?.jer ljudi nisu svjesni koje im je bogatstvo svijet podario..


*ovaj "uvod" ne odnosi se na post..voljela bih imati jedan kutak samo za sebe.nažalost ne mogu jer su ljudi radoznali mješaju nos tamo gdje im ponekad i nije mjesto.znam to iskusila sam..

zemlja je jedna velika kugla koja nas drži na životu..netko nas je stvorio ne znamo tko-bolje,ne moraju ljudi sve znat.znaju dovoljno.tko su,šta rade,kako da prežive i da nisu jedini na ovoj planeti.ljudi su zapravo jako škrti gledaju samo sebe,do drugih im nije stalo.ne kažem da su svi takvi-ne.ali većina je.morate priznati.ratovi su čisti svjedoci.onaj tko vodi rat,njemu nije stalo koliko će ljudi izgubit živote.tome nekome je samo stalo do svoga cilja.do tog cilja će i doći ali što će ti i cijelo bogatstvo ovoga svijeta kada te nitko ne voli,kada ne možeš to podijeliti s osobom koju voliš.kada si ti samo za sebe.jer svijet nam nije podario to da si međusobno oduzimamo živote nego da se brinemo ne samo za sebe nego za ljude oko nas.nismo svijesni koje nam je bogatstvo podario svijet.kada to shvatimo tada će biti prekasno za ispravljati pogreške.zato nemojte bit škrti,sve se vraća-sve se plaća.uvijek ćete dobiti natrag.budite fer i korektni.uvijek gledajte hoće li nešto što si napravio povrijediti ljude oko vas.zato jer sam to iskusila.
tu završava ovaj post..nije dug al sam iznijela svoje mišljenje..volim čuti i loše i dobre kritike.u komentarima napišite kako vi gledate na to.volim čuti i druga mišljenja

iva

08:35 - Komentiraj { 17 } Print - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

stihovi protkani tajnama

!
.the gods may throw a dice
their minds as cold as ice
and someone way down here
loses someone dear.

.smile like you mean it.

.my mind is gone,i'm spinning round,
and deep inside,my tears i'll drown.

.da pogledam u nebo,
dok kiša polako pada,
tamo je moj budući život,
i moja nada,
tamo nema patnje niti boli,
tamo te svatko voli,
nebom bijela lađa,
vječnog života plovi.

.i što radiš ti,
nije važno mi,
tek kiša jesenja što podsjeća.

.somebody to love,
somebody to hold.
somebody that i can feel in my blud.
somebody to home,
somebody to own,
somebody to make me feel i'm in love.

if there's one thing i hang on to
it gets me through the night
i ain't gonna do what i don't want to
i'm gonna live my life
shining like a diamond,rolling with a dice
standing on a ledge,show the wind how to fly
when the world gets in my face i say: have a nice day!

.heavens gates wont open up for me
with this broken wings i'm falling.






credits
duckdz. - x x x