ponedjeljak, 01.09.2008.

...otherside...


*wani je "friško" kako bi rekli.ja sam ok barem to mislim. na owaj tekst me insipiriralo odmor i gred.u gradu swe ide brzo,ne stignes proziwjeti swoj ziwot a kad si na odmoru swe ide nekakwim tempom i mozes ziwjeti swoj ziwot.pretpostawljam da wecina nece shwatiti bit owog posta ali nisam mogla drugacije napisati.

hey..ljudi..wratila sam se. pa ewo pocela i skola,wrijeme za nowi post,obaweza preko glawe. meni je owo ljeto bilo sawrseno.bilo je predobro..nadam se da je i wama..
dosli smo opet " na drugu stranu ulice".u swijet gdje trebas ucit,gdje nema odmora,gdje te swijet ne pita kako si..u swijet koi te cini takwim kakaw jesi..neznam dali me razumijete al u skoli i u gradu swe se brzo odwija i nemas wremena za sebe,za zabawu..ta " druga strana ulice" mi se manje swida.al ipak tako je to i tako mora bit..danas u skoli jedwa sam cekala da widim neke ljude.(shuki,ari puno pusaa..)ali najwise jedwa cekam da widim swe cure sa plesa.s njima je swe uwijek dobro,mozda to neki ne mogu razumijeti al' mi smo tamo kao jedna welika i sretna obitelj.u skoli imam dwije naj frendice mislim da one znaju tko su.ugl. htjela sam rec da nista u ziwotu nije sawrseno i da se nekad moramo priwiknuti na to da je ziwot takaw kakaw je.i nemozemo ga mijenjati iako mozda to neki zele..nadam se da ste ipak nesto shwatili..nadam se.


p.s. nadam se da je i wama bilo sawrseno kao i meni.ako nije zao mi je. ako je netko powrijeđen radi neke druge osobe,ziwot ide dalje ne zamarajte se time molim was..
ewerithing by: me eek

13:46 - Komentiraj { 22 } Print - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

stihovi protkani tajnama

!
.the gods may throw a dice
their minds as cold as ice
and someone way down here
loses someone dear.

.smile like you mean it.

.my mind is gone,i'm spinning round,
and deep inside,my tears i'll drown.

.da pogledam u nebo,
dok kiša polako pada,
tamo je moj budući život,
i moja nada,
tamo nema patnje niti boli,
tamo te svatko voli,
nebom bijela lađa,
vječnog života plovi.

.i što radiš ti,
nije važno mi,
tek kiša jesenja što podsjeća.

.somebody to love,
somebody to hold.
somebody that i can feel in my blud.
somebody to home,
somebody to own,
somebody to make me feel i'm in love.

if there's one thing i hang on to
it gets me through the night
i ain't gonna do what i don't want to
i'm gonna live my life
shining like a diamond,rolling with a dice
standing on a ledge,show the wind how to fly
when the world gets in my face i say: have a nice day!

.heavens gates wont open up for me
with this broken wings i'm falling.






credits
duckdz. - x x x