ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off $>

by Shapica

Opis bloga

sretanrolleyeszujonutO MENI
O SVEMU ZAPRAVO


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


O MENI:
matea balog
iz velike gorice
idem u zg u grafičku srednju školu
15 godina
još malo 16
slušam sve i svašta
svima poukusu
zgoda
slobodna
bez dečka
ali sa puno simpa
moj mob:0917327038
tel:o1/6219357

javljajte mi seeee
velika gorica je pokraj zagreba
imam mlađu cakanu seku
luda
otkvačena

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



srijeda, 04.03.2009.

ljudovi.....evo me natrag

greedycerekcerekcerekhavla,hvala,hvala na svim komentarima,zakon ste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neko mi je napravio neku stranicu,neke blogove
molim vas da na googleu napišete matea balog,pa čete vidjeti što o meni sve piše
hahahahahahha
ali mene to uopće ne dira
tak da znate
svi vi koji me mrzite

molim vas javljajte mi se i na facebooku,my spaceu i na moje brojeve moba i telefona
jednostavno se obožavam dopisivatiiiiiiiiiii
ja sam matea balog
luda i otkvačena
jednostavna
slatka
hehehehehehe(moram se malo hvaliti)
obožavam dečke
sve jedno kakve
crne ili plave
........hrvatskazujoludcerekcerekcerekcerekdeadsretanyes:eek
:
išla sam sa svojom frendicom kod psihića
nemojte misliti da sam luda
samo sam je pratilajer joj je trebala stručna pomoć
roditelji su joj se rastali
siroček malinonoeektuzancrycrycrycryrolleyes
a onopsihička luda ko kur.........
kopa nos
grize nokte
i to ti je neki stručnjak
pa njoj bi trebao,trebali svi psihiči hrvatske
i oni joj još nebi bili dovoljni,ali kada sam je vidjela
samo što nisam pukla od smijehathumbupsmokinpartynjamifinopartyyesbangbelj
hahahahahahahehehehehehhihihihihihihihihihihiihiihihhiihihihih

da bar imam brata a ne sestru
mala je grooooznaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
derište jedno neotesano
hahahahahhaha
ma šalim se ja
ja to svima pričam a zapravo je obožavammmmmmmmmthumbupludmahzijevmouthwashnaughtynutwinkrolleyeskiss



javljajte ni se sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
komajteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
wojim was swe
pussssssa
cmokkkkkdeadkisskisskissrolleyeswinknutnaughtylazesmijehpjevazujohrvatskaludmahwavebang



| Make me happy (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.