vratila se ja ...jupiiiiiiiiiiiiiiiii..... xD - Melanin_Blogach - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svašta što izmisli
moja mašta..haha

Nešto zanimljivo o meni:

Hello....moje ime je Melani...
prezivam se tako kako se
prezivam...hah...
šta vas briga...
idem u 4 razred škole
Tone Peruška....
u horoskopu
sam jarac....
svi kažu da sam jako
luuuda....i da sam otkačena
....hah...jako volim
Jessicu iz grupe pcd...
i jaaaaaako volim
gimnastiku.....a
najviše volim jesti
u meku...hahaha...
Mrzim sve što
je zeleno-salata....ijuuu!!!
Eto o meni to je sve....
ugodna zabava na
mom blogu.....pozzzz.....mah




moja naj Jessica...hah....


Custom Glitter Text

...Malo slikica...

I LOVE DOGS







Moja naj grupa...
PUSSYCAT DOLLS...








ponedjeljak, 16.03.2009.

vratila se ja ...jupiiiiiiiiiiiiiiiii..... xD

sretan.evo i ja sam napustila kaznu...hhh...trajala je 3 dana..hahaha...kakva kazna to mi se vise cini kao ljenost kazem ja hahaha
....jednu stvar ne kuzim na blogu....na svaki blog koji otidem svi imaju preko 50 komova a ja nikada nisam imala toliko...ajmo ovako pocet ...ko mi 20 puta koma ide u linkove...haha./...belj belj.....beljbeljnut....rekla sam da cu pisat kako mi je bilo preko tjedna ali neznam sa da vam pisem nis posebno kao i svaki tjedan slicno..ewo naprimjer dogadaj od nedelje na vecer,.....isla sam u marelicu na rokas....kako je glupa voditeljica ....xD...trazili smo bubamarice i kaze jos je jedna bubamarica ostala traze melani i antonio...i antonio nade a ja se popnem na pozornicu i ona kaze bravo melani nasla si ju ...a uopce nisam...bahaha riba je ono mislim fakat dddddddddddddddddddd.....i sta da vam jos kazem....nemam sta da vam kaze osim na rodendanu smo slagale neke kornjace svaka kornjaca mora imat istu boju glave i repa i nebi pobjedila da se moj suparnik nije predo... za nekoliko dana sa razredom idem na put na 2 dana idemo na krk i u gorski kotar....cim se vratim cu vam prepricat kako je bilo ................a sada se bacite na poso i komajte...PS= SVE KOMENTARE VRACAM U ROKU OD DVA DANA....



| °°°..SaM kLiK..°°° (76) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.