< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (7)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga


Image and video hosting by TinyPic



moj blog je zakon!!Image and video hosting by TinyPic
slatke porukice:
usnama cu dotaknuti tvoje snene okice, lagano poput leptirovih krila. ljubit cu te njezno dok polako budes odlazila prekrasnom stazom snova.

NEŠTO O MENI:
IME:Ema
PREZIME:Mandarić
GOD:13
RAZ:7.d
NAJ PRIJE:ema č.,monika,ivana...i ostale ne...
SLUSAM:metal,rock,pop,...
VOLIM:lipe muske,sk8,muziku,ples...
NE VOLIM:umisljene ljude,cajke,lazi,dvolicnost...
BAVIM SE:capoeirom(kapuerom),plesom,rolanjem,sk8anjem...
NAJ GRUPE:nirvana,metallica,sistem of a down...
NAJ PJEVAC:Serj Tankian,Kurt cobain
NAJ PJEVACICA:Avril


Glitter Text @ Glitterfy.com




v=ecer je prosla,
o=pet ce doci,
l=ijep je zivot,
i=to ce proci,
m=islim da te volim,

t=o nije sve,
e=vo jos jednom volim te

vazno je samo da negdje postojis... da postojis i da me volis, vazno je da smo tu ispod istog neba i da si uz mene kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao, bila sam te u zaborav dala. al uzalud zadrhti mi srce kada sam te sa drugom ugledala! vrati se majmune!!!

vec odavno nada u mom srcu je izcezla da cu pronaci luku gdje cu se skriti, usred olujnog mora nadjoh tebe... tebe luku moju gdje cu vjecno biti!
kad procitas ovu poruku, ti pomisli na mene, kako me srce steze! otkad tebe znam sve me za tebe veze. tvoje ime u srcu nosit cu i dok zivim tebe voljet cu!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


mallaslatkaa13 - Blog.hr

















src="http://img362.imageshack.us/img362/2158/barbiee2uk9ig3.jpg" width="861" height="524" usemap="#map1">




















<$NaslovBoxa$>


  • <$TekstBoxa$>
















Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
h
Upri i komaj

Klikni :thumb83347994:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

svasta...

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

http://s271.photobucket.com/albums/jj137/Chelly098/?action=view¤t=avril-lavigne-3.jpg

evo jedne pismice

Ludo je zaželjeti da se vrate stari dani.I kada dođe novo ljeto..........neće biti kao lani..........dok vrijeme ne izljeći stare rane,do skorog susreta brojim teške i spore dane.vidjet ću..što donosi novi dan.....možda novu ljubav,iluziju,san..i dok spušta se noć.duša žalosno misao krije:bilo je ljiepo,al trajalo nije.........


Free Music

Free Music



Free Music



ŠTO MISLI DEČKO O TEBI I U KOJE VRIJEME?!

01.00-01.30 -nazvat ce te
01.30-02.00 -danas ce te poljubiti..
02.00-02.30 -bit cete sretni ako se nadete
02.30-03.00 -razocarenje
03.00-03.30 -ceka te velika promjena
03.30-04.00 -svidas mu se
04.00-04.30 -sudar
04.30-05.00 -naj legica ce te izdati
05.00-05.30 -imas suparnicu
05.30-06.00 -imat ces iskrenu legicu
06.00-06.30 -zakazat ce sastanak
06.30-07.00 -na kraju ces biti sretna
07.00-07.30 -voli te novi decko
07.30-08.00 -na tebe misli smedi decko
08.00-08.30 -pismo
08.30-09.00 -bit ces cijeli dan sretna
09.00-09.30 -nezaboravno te voli
09.30-10.00 -nije iskren
10.00-10.30 -crni decko misli na tebe
10.30-11.00 -bit ces mu cura
11.00-11.30 -svada
11.30-12.00 -crni decko je lud za tobom
12.00-12.30 -prijateljica ti nije povjerljiva
12.30-13.00 -zeli da hodate
13.00-13.30 -misli na tebe jer te jako voli
13.30-14.00 -povjerit ce ti se
14.00-14.30 -mrzi te
14.30-15.00 -neocekivani uspjeh
15.00-15.30 -zabavljat ce te se
15.30-16.00 -netko vam zeli zlo
16.00-16.30 -vjeran ti je
16.30-17.00 -sutra ces biti sretna
17.00-17.30 -sretan je decko koji te voli
17.30-18.00 -prati te sreca
18.00-18.30 -svidas se onome na koga mislis
19.00-19.30 -nikada te nece zaboraviti
19.30-20.00 -samo tebe voli
20.00-20.30 -ocekuje tvoju ljubav
20.30-21.00 -smije odati da te voli
21.00-21.30 -samo se poigrava s tobom
21.30-22.00 -ispunit ce ti se prosli san
22.00-22.30 -svidas mu se
22.30-23.00 -sanja te
23.00-23.30 -pokusava te zaboravit
23.00-00.00 -otkaci se od njega
00.00-00.30 -kaze da te voli
00.30-01.00 -zeli da ostanete zajedno


I ImageChef

Taj odsjaj..taj osmijeh...
ta inteligencija... to lijepo
lice, a nadasve te lijepe oći
...Ali dosta o meni, kako si
mi ti?

Ti imaš sve, ti imaš ono što ja
tražim, ti imaš savršeno tijelo,
a tek guza..Tvoji poljupci su kao
u snu. Ti imaš savršen osmijeh,
a ja imam krivi broj!

Kad gledam nebo vidim tebe,
kad gledam sunce vidim tebe,
kad gledam mjesec vidim tebe,
**** PA DAJ SE MAKNI!!

U tri minute ljubljenja potroši
se 12 kalorija, ja ih moram
potrošiti nekoliko stotina,
a da mi pomogneš u tome.......

Zaustavi suzu, odbaci
tugu, naći ćeš negdje
za oblakom dugu.
Ljepota prijateljstva nek ti
dušu grije, oprosti životu
što savršen nije!

Zašto pijetao tako rano pjeva?
Kada kokoši ustanu, ne smije
ni pisnuti!

Dugogodišnja ljubav pretvara
se u naviku, dugogodišnja
mržnja u opsesiju, dugogodišnji
rat u agresiju, a ja 5 minuta
bez tvoje poruke padam u
DEPRESIJU!


Bog je stvorio 3 svjetla!
Jedno da svjetli danju,
jedno noću, a treće,
najljepše, stavio je u
TVOJE OČI!

Muhe su najbolji novinari -
odmah otkriju kada nešto
smrdi!

Dčeki su kao slatkiši -
Otvori ih! Probaj ih!
Baci ih!

Ha, stigla ti je poruka i sad
misliš kako netko misli na
tebe. E pa nitko ne misli
na tebe, nikoga nije briga
za tebe i nitko te ne voli....
VIŠE OD MENE!!!!

Teško je kada ti je duša
neshvaćena, kad voliš, a
ljubav ti nije uzvraćena,
kad od tvojih snova ostanu
samo zgarišta, kad netko
tebi znači sve, a ti njemu
NIŠTA!!!

Kakva je sličnost između tebe
i zvijezde padalice?
Pa čim tebe vidim, želja mi se
odmah ostvari!!!



I love you na enggleskom.
Te quero na španjolskom.
Ich liebe dich na njemačkom.
Volim te na hrvatskom.
Ali jezik koji najviše volim je:
TVOJ!!!

Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93,
ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj.

Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

Ako me volis, ne pricaj nikome.
Ako me zelis, ne daj me nikome.
Ako me ljubis, ljubi me njezno.
Ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!

Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima.
Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe.
Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

sve i svašta







When you´re gone

I always needed time on my own

I never though I´d need you there
when I cry

And the day feel like years when
I´m alone

And the bed when you lie
Is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take

Do you see how much I need you
right now?

When you´re gone
The pieces of my heart are missing you

When you´re gone
The face I came to know is missing too

When you´re gone
The words I need to heart to
always get me through the day
And make it O.K.
I miss you

I´ve never feel this way before

Everthing that I do
Reminds me of you

And the clothes you left
They lie on the floor

And they smeel just like you

I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take

Do you see how much I need you
right now?

When you´re gone
The pieces of my heart are missing you

When you´re gone
The face I came to know is missing too
And when you´re gone
The words I need to heart to
always get me through the day
And make it O.K.
I miss you

We were made for each other
Out here for ever
I know we were
Yeah,Yeah

And all I ever wanted it was for
you to know

Everthing I do I give my heart and my soul
I can hardly breath

I need to feel you here with me
When you´re gone
The pieces of my heart are missing you
When you´re gone
The face I came to know is missing too
When you´re gone
The words I need to heart to
always get me through the day
And make it O.K.


kakav vam je moj blog?
savrsen
dobar
onako
nije nesto
glup
pollcode.com free polls


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicLoveMyProfile.com
LoveMyProfile.com <3 MySpace Graphics

ponedjeljak, 15.09.2008.

_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ____
__***________****_______***___
_***__________**_________***__
_***______ _______________***__
_***________JUST_________***__
__***_____SHOWING______** *___
___***______LOVE_______***____
____***_______________***_____
______***__ _________***_______
________***_______***_________
__________***___***_______ ____
____________*****_____________
_____________***______________
___________ ___*______________

- 10:37 - Love me SaMo(0) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.