Do YoU wAnT tO JuMp? YeS/nO?



By: LuCiJa :)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music


O MENI...
Ime:Aida
ONA SE ZOVE:
AIDA DŽAKULIĆ
IDE 1 SREDNJE
IMA DECKA
VOLI SE ZAJEBAVAT I POMALO
LJUTIT
NAJBOLJI SU JOJ PRIJATELJI
ALIJA,kiss
SEKI,kiss
KENAN,kiss
ANDREJ,kiss
ELAkiss,
IVANA,kiss
VALE,kiss
MATEJA kiss
VOLI IH NAJVISE NA SVIJETUkisskisskisskisskisskiss
I NARAVNO SVOG DECKA JASMINAkisskisskisskisskisskisskissbeljbelj

***Linkovi***

prica
sek@
Tin
Paki
jelchy
tijana
meldina
ančica
nina
malla




joj kako mi fale moji najdrazi

od kako sam se odselila nedostaju mi moji prijatelji i nikako da se nademo
jer nam glupa skola sve upropasti jedva cekam da vidim svoju frendicu ana mariju i da se pocnemo zajebavat ko u nasa stara vremena joj ljudi neznam sta da vam pisem joj razbolila sam se i imam jaku upalu grla i temperaturu i moram pit neke gadne tablete hujj!!!!!!!!!!!! gibam sad nema sta pisat bokkkkkk


18.03.2009. u 12:14 ♥

| JuMp... (9) | fLy....| AnD tOuCh ThE sKy.... | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.