On/Off

By: eNchanteD design kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°...slikiche...°

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

°°...oWcA...°° <3
°°...jOpA...°° <3
°°...cWiTa...°°<3

...nešto...


Song lyrics | Love Is Gone lyrics




...yooo...

ewo napokon i mene.... haha.... iskreno... zaborawih na blog... widim da nema ništa komicha... tak da.... hmmm....crycry... ugl. u mene nema niš nowa... osim šta san se šišala... dada.... naprawih šiške.... ne baš potpune... ma....nezzz šta da pišen.... moj žiwot isti... dosadan... ljubaw....cerekcerekcerekcerekzubo... <3...cerek i lowe somebodycerek...<3.... jedwa čekan sutra... nezz zašto... nadan se da me neće pitat pow..... i fiziku.... i biologiju.... haha... jbt... baš napredujen sa owon retardiranon tipkownicom.... pišem ko zmaj.... i to bezzz gledanja.... we.... hhh...
hmmm.... šta da j0š reknem???? hmm... ajme čula san se sa opi i uljepšala mi je dan.... haha.... i tako.... danas mi je bija bazza dan.... pogotowo kemija.... ajme.... matko, matko.... hh... bazza.... msn mi još ne radi.... tako da mi je to jednina tužna vijest..... matea mi je pokušala naprawit nowu werziju... ali bezzz uspijeka.... kmee... hmmm.... šta da još kažen... moja jopa me zaborawila... kmee... aj sad moran ić isti nešto.... ajte papa... daj mi ostawite wiše od 5 komentara pa idete u linkiche... by... lowe ya.... kisss...beljbeljzubozuboroflroflcerekcerek


|ponedjeljak, 03.11.2008., 20:15|

|3| °°...KoMeNtArI...°°| °°...TrOšI tINtU...°°| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.