Tose, nismo te zaboravili !! - I sam znash da su moe starke NAJBOLJE!!!!!!!!! - Blog.hr

Opis bloga

Opis bloga?
hm..ma sta ja znam...
..malo o meni i mom zivotu...


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


Dodaj me na msn ak hoces ?!?
majaaa_sb@hotmail.com

Image and video hosting by TinyPic

Zovem se Maja...
Prezime nije bitnozubo
Rodena sam 28.8.1994
Zivim u Slav.Brodu.
Inace treniram odbojku i
hip hop...

Sto volim?
-family
-Ivana Rakitica
-slusati glazbu
-SJAJILO!
-gledati tv
-O.Trijumf
-starke thumbup
-pinky
-Chrisa Browna
-Tošu
-plesat
-net
-matematiku
-frendove
-shoping
-jednog malog slatkogcerek
-palacinke
-rolati se
-more
-ljeto
-praznike
-decke
-vesele osobe
-svoju malu mackicu(koja
i vise nije tako mala)hehe
-saliti se s ljudima za koje znam
da se nece naljutit bez razloga
-smijati se

A sto ne volim ?
-kad netko pametuje
-ljude bez stava
-umisljenost
-dvolicnost
-svadu (to ponekad i volim)hh
-dosadne ljude koji nisu culi za
zabavu
-kad se netko sali na moj racun

Neke fotkice.ja i frendovi XD

Ana i ja

Image and video hosting by TinyPic

Andy i ja..

Image and video hosting by TinyPic

Meta i Andy

Image and video hosting by TinyPic

Andy,ja i Werkich

Image and video hosting by TinyPic

Ja..

Image and video hosting by TinyPic

Ja i Ana

Image and video hosting by TinyPic

J@..

Image and video hosting by TinyPic

I opet ja

Image and video hosting by TinyPic

ii opet ja..hehe

Image and video hosting by TinyPic


Tea i Ing@

Image and video hosting by TinyPic

Metica moja..

Image and video hosting by TinyPic

Smile =))

Image and video hosting by TinyPic

Andy,Meta i ja

Image and video hosting by TinyPic

Mee..

Image and video hosting by TinyPic

Andreica i ja

Image and video hosting by TinyPic

Andy

Image and video hosting by TinyPic

ii opet nas dvije..

Image and video hosting by TinyPic

Meta i Andy...

Image and video hosting by TinyPic

Hehe..opet ja

Image and video hosting by TinyPic

Moje oko =))

Image and video hosting by TinyPic

Ehh..opet ja

Image and video hosting by TinyPic

Andy i ja..

Image and video hosting by TinyPic

Tko drugi nego..ja i Andy ?!

Image and video hosting by TinyPic

Ja i špaga..hihi

Image and video hosting by TinyPic

Tea,Lora,Ana,Meta,Andy i ja..hehe

Image and video hosting by TinyPic

Anhica moja i ja..

Image and video hosting by TinyPic

Opet Ja !

Image and video hosting by TinyPic

Pusic@

Image and video hosting by TinyPic

Moje starke XD

Image and video hosting by TinyPic

Moji noktichi..hehe

Image and video hosting by TinyPic

I jos jedna moja slikica =))

Image and video hosting by TinyPic

I opet JA

Image and video hosting by TinyPic

I jaaa..

Image and video hosting by TinyPic

Werkich moja

Image and video hosting by TinyPic

Ja..opet..hehe

Image and video hosting by TinyPic

Inga i Tea

Image and video hosting by TinyPic

Moja maca..Lea (zar nije preslatka?)

Image and video hosting by TinyPic

Ja i Andy..

Image and video hosting by TinyPic

The best friends 4 ever !!!

Image and video hosting by TinyPic

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by XxoMuSiCoxX

Linkovi

Ana
Tea
Werka
Mega
Tekicka
Vicky
Dushesica
Luka
Ana-Marija
Mega i Inga
Gaby
Ivana
Mladen
Purgerica
Ines i Manall
Vicky (2.blog)
Iva
Perfect_boy
Mackice
Marko
Maya

Wauuu

Ljudi,ja njega obozavam kiss

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Za Tošu...
Nestao je kralj balada,
tuga za njim još uvijek vlada...
anđeo nas sada s neba gleda,
srcima našim mira nikako neda!
TOŠE VOLIMO TE
-jucer,danas,sutra,
ZAUVIJEK !!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Mmmm...slatko...

Ivan Rakitic

Image and video hosting by TinyPic

Ferando Tores

Image and video hosting by TinyPic

Cristiano Ronaldo

Image and video hosting by TinyPic

Sergio Ramos

Image and video hosting by TinyPic

Jesse McCartney

Image and video hosting by TinyPic

Justin Berfield

Image and video hosting by TinyPic

David Villa

Image and video hosting by TinyPic

Chad Michael Murray

Image and video hosting by TinyPic

Ben McKenzie

Image and video hosting by TinyPic

Zac Efron

Image and video hosting by TinyPic

Mlden Petric

Image and video hosting by TinyPic

Iker Cassillas

Image and video hosting by TinyPic

Mario Ancic

Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 16.10.2008.

Tose, nismo te zaboravili !!

Ej,ljudi danas je 16.10,dan kad je
poginuo moj najdrazi pjevac
(jos uvijek i zauvijek)Tose Proeski..
pa evo ovaj sam
post posvetila njemu..
Nemogu vjerovat da je vec prosla godina
dana,jos uvijek nisam skinula njegove slike
i postere sam zidova moje sobe,jos uvijek
nisam prestala slusati njegove pjesme..i
nikad necu..prosla je vec godina dana,al
jos uvijek kao da je jednim djelom tu,jer
njegov glas i pjesme se jednostavno ne mogu
zaboravit..

Jos jednom cu prepisat ovu pjesmu,
koju mozete nac u boxu,al evo:
Nestao je kralj balada,
tuga za njim jos uvijek vlada,
anđeo nas sada s neba gleda,
srcima nasim mira
nikako ne da.
Tose volimo te jucer,danas
sutra:ZAUVIJEK !!!

Tose 4 ever in my heart !!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Svakako poslusajte kao sjecanje na Tosu..

Boomp3.com



| Komentari (186) | Printaj | ### |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.