glitter-graphics.com
Glitter Photos
JA
ALO LJUDOVI
JA SAM NINA
ŽIVIM U POREĆU
LUDA SAM I OTKAČENA
VOLIM:BOJANA,MOJE CURKE,INTERNET,BLOG,
ŽIVOTINJE,SIJAJLO,MASKARU...
MRZIM:RINU,ANJU I FRIDU,LORISA..ITD...
I TO JE TO
OSTALO U POSTOVIMA
OBITELJ:MAMA,TATA,SEKA KATIJA(STARIJA)

glitter-graphics.com Glitter Photos

OVO NA SLICI JE MOJA
B.F.F LAURA
NAJBOLJA NA SVIJETU
JOŠ SE NIKDA NISMO POSVAĐALE
MA ZAKON JE BAŠ JE VOLIM
I ONA MENE KISSAM JE PUNO
Glitter Photos
MAJA
AH OVO JE MOJA DRUGA B.F.F
MAJA SUPER CURA
LUDA STALNO ZA ZABAVU
BAŠ JE VOLJIM
PUSSAM JE JAKO PUNO
LUDA JE I NASMIJANA
KISSS TO HER


glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (6)
Kolovoz 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MaLLa / Schwabica

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn












glitter-graphics.com














Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

srijeda, 15.10.2008.

HmhM

Ej ljudiwavewavewave
Danas sam imala super dan,
ja još mj.dana nemam škole jer je renoviraju i
doma sam jednostavno uživamnaughtynaughtynaughty
Prije pola sata sam se vratila iz
grada bila sam sa mamom i sestrom bilo je
baš super!!!nutnutnut
Kupila sam si neku super slatku zelenu majicuthumbup.
Moja seka si je kupila skejte i neke hlače.
Mama si je isto nešto kupila
eli vas sigurno nezanimazubo
Poslije smo išle na pićepartynjami i doručak
u neki restoran.
Moj tata i ja danas idemo sa barkom
kod drugog nona u malo mijesto kraj
Pule štinjan tamo živimsretan
Nakon grada bila sam vani sa Majom i Laurom
kupili smo si lizkefinofinofino
Nisam vam spomenu da imam simpatiju
to je novi dečko koj je došao u školu
zove se Bojan jako je sladak i skoro sve su
cure zaljubljene u njega,zbog
toga sam malo tužna i ljutaburninmadcry
Od prvog dana je popularan u školi i mislim da nemam šanse ali
ja ga svejedno volimcerek
Nadam se da ću uspijeti sa njimsretan
I to je to za danas ili sada
nista mi baš puno komali molim vas komajte ako vam
se postovi ne sviđajku kažite mi molim vas
ćaowavemah



| Komentiraj (0) | Printaj | -*- |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.