$+@ $@m ßö9ü 29r!j€$h!£@ d@ m€ pö$£@ö n@ öw@j $w!j€+ ??

< listopad, 2006  
P U S È P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DößRöDö$h£y!..
zelim vam.. DOBRODOSLICU na moj blog.. =D
nadam se da ce vam se svidjet.. =)
budite kizznuti & pozzdrawljeni..

bY. jA..! =))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


öP!$ m@LL€ ßr!n€+€ u z€L€nöM..
JA..
brineta izwana,
plawusha iznutra.!! smijeh
no zowu me
..
AnA
..
ugledala svijet
24.09.1994.
jedne noci u automobilu..
sto znaci
-
RODILA SAM SE u AUTU
.. lud
sada zivim u Dugavama,
gdje sam osudjena
na 8 godina zatwora
u zatvoru Dugawe..
preostalo mi je josh
2 godine sto znaci da cu
sad zapocheti 6. godinu..
glawna cuwarica moe celije,
6.b,
u mucionici hrwatskog jezika
koju djelim s kretenima je
WiRNA..
ucenje mi ne ide..
prije je islo sad mi je mozak
zakazo otkad sam u poobertetu..
NAVIJAM..
za BAYERN MÜNCHEN ! ! !

NAJBOLJE frendice su mi
iNESKA,WALY,TENCHi,LEiCH,NELLiCA & RiTTA,
ima jos super frendica poput..
TEjE- koja mi je ujedno i psihich.. =)
MARTY-koja me uwijek saslusa makar se
vidimo sam nekoliko puta godisnje.. =)
LUCE-koja je uvijek tu osim
kad je na moru,hehee.. =)
iNGE-koja mi pravi drustwo kad swi
odu swojim putem.. =)
DORiSKE-za koju kazu da je
losa kopija mene =)
ANCHi-cije me sestre tak vole katkad i
tako zivciraju,al opet su zakon ko i ona =)
al ima i poono frendowa..
MARiNO,MATEO,ViTO,FiKO,
a i onih koji su nekad.. grr..
DOMi,KiKi,CRNi,BULA,GLUHi,MATE,
MARiO,SAMiR,5AR.. i.. hm..JARAC..?

eto..
NAJ BOJA-roza..
XD.. salja.. CRNA
,CRWENA,
ZELENA
& SiWA.. =)
ono sta najvise slusam..

TOKIO HOTEL.. =)
naj pjesma,bar meni je.. DER LETZTE TAG..
posebno se istice.. =)

Image Hosted by ImageShack.us

METALLICA..
naj pjesmica.. MASTER OF PUPPETS.. =))


Image Hosted by ImageShack.us

AVRIL LAVIGNE..
naj pjesmica.. COMPLICATED.. smijeh


Image Hosted by ImageShack.us

RED HOT CHILI PEPPERS ..
naj stwar.. CAN'T STOP.. =)


Image Hosted by ImageShack.us

SYSTEM OF A DOWN ..
naj pjesma.. BYOB.. =))


Image Hosted by ImageShack.us

NIRVANA ..
naj song!ca.. SMELLS LIKE TEEN SPIRIT.. hihi.. =))


Image Hosted by ImageShack.us

LINKIN PARK ..
naj stwarchica.. CRAWLING..! =)


Image Hosted by ImageShack.us

GUNS N'ROSES ..
naj pje$mica.. DON'T CRY..!
preporucujem za depresivne dane.. *(


Image Hosted by ImageShack.us

KELLY CLARKSON ..
najbolje.. BEHIND THIS HAZEL EYES.. :P


Image Hosted by ImageShack.us



KORN
the best.. Freak on a leash


Image Hosted by ImageShack.us

a ostalo sta znam poslusat je..


GREEN DAY,APOCALYPTICA,P!NK,LINDSAY LOHAN.. =)

owo je predmet koji obozaaaawaaaam..!!
Image Hosted by ImageShack.us

KONTAKTIRAJTE ME..
prek komentara.. hehe..
mail: krejzi_anchy@net.hr
MSN: krejzi_th_mala@hotmail.com

!WARNING!

e nemojte mi one
lance srece slat..
ja ne vjerujem u
to nit cu ikad vjerovat..
tak da..
NEMOJTE.. =))



e da..
u slucaju da zelite znat ko sam..! smijeh
slikaaa:
Image Hosted by ImageShack.us
a jel sam ljepaaa.. XDXDXD hehe..

to je bila salja.. =)

AK VAS JOS KAJ ZANIMA,PITAJTE!! smijeh

bY. maLLa ChaneLLka.. =) lud smijeh

btw. majne banneri..!! =)

sasava brineta
made by:gadura






$h@$h@w@ ßr!n€+@
made by:$h@$h@w@ ßr!n€+@





joj.. radim bannere..
ono,pocela sam..
ak neko oce.. TU SAM..!! =)

pozz.. =)

L!Nk!cH!
majne..
Margarita thumbup
Tenchi rofl
Lorna nut
moj blog koji je uspio pa ga zato nechu brisat.. lud
TH dOn@ rolleyes
Trbuhica rofl
deedee wink
slipknot111 naughty
-dEa- wave
Master of Puppets nut
MaRiNa party
Tia cool
Valy zujo
malo defektno chudowishte od moga dragog brace koji ne pishe postowe lud
sedmasice koje jednog dechka wolje wishe od 100 desetljeca.. cerek
kutchica yes
fora rofl
Sissy.. thumbup
..i josh jedan njen blog o PCD wave
lil p thumbup
obicna kuja (nije kuja..) smijeh
sara sa vira wave
marðetko rofl

..blogowi koji se brinu za izgled washeg bloga..
v4mp1r
NLO
Tri Mudraca
Cool stuff
drvosranja.blog.hr
blog s kojeg mozhete skidat mp3-ce.. smijeh

..pa webowi..
za knjigu gostiju
muzyka..


..i loodi bljogowi..!!
jago,jago sljadak bljog cerek
Big Brother u blog werziji rolleyes

..i josh webichaaa..!
od sada sam ja dead anchy.. grr..

(biWsi) ljudowi iz schoole..
Matea,Muca & Dora

kordic
made by:gadura





Opsjednuta plavusa
made by:$h@$h@w@ ßr!n€+@






n€k@j..


upishi se u moju knjizhicuu..!! =)

14.10.2006., subota

PROCITAJ OVO... PLJIIIIZ!!! PROCITAJ,PROCITAJ!! SAMO PROCITAAAAAAAJ!!!! PLJIIIIZ PROCITAAAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAMO TE MOLIM DA PROCITAS I TO JE TO.. DOSTA.!

bilo je i vrijeme da OPET nakon mjesec dana napisem novi post.. znam da mjesec nije proso,al ima jos nekoliko dana do njega,tocnije jos 4 dana. jucer je bio petak 13. i ljudi,zamislite,MENI se nije dogodilo nis strasno! ono,uzasno! dogodilo mi se nes ljepo i predivno! zato,blagoslivljam jucerasnji dan. petak 13.10.2006.! i morala sam ic van jer mi je dopizdilo bit u stanu i bas kad ja ocu van... eto,moj buraz meni zvoni da su ga opet ona mala usrana derista napala.. izadjem ja van i cim skuze mene i moe frendove,trta ono.. pobjegli su. a ja pocela trcat ko nista (makar je gluhalic bio brzi od mene..) i ovi stali kad su skuzili da glumim nes,ne znam ni ja sama sta.. i dodjem ja tam i pocela se izderavat tog trena na njih (sebe opasniju nisam jucer upoznala) i poceli se izmotavat.. ovaj kaze da je ovaj prvi poceo,pa ovaj,pa onaj.. i ja rekla da cu ih svo traoje objesit ak ne prestanu i da ak mi sutra buraz bude cvilio na portafon da su ga ovi zaje.. da cu izac van,da cu ih lovit po cijelim dugavama ak treba,al da cu ih na kraju ulovit i iscupat im crijeva,nagurat ih u kanalizaciju i objesit sva tri majmuna. mislim da su se usrali.. al prije toga cu ih nalupat s martama.. i jos jedna novost.. ja sam,POCELA KORISTIT SVOJ MOZAK!! XDXD.. da,da.. i danas idem u kino,opet gledat Silent Hill.. mislim da cu ga se jos nagledat.. XDXD.. makar sam bila prosli tjedan,danas opet idem,al idem sa ivonom i ineskom jer one nisu bile pa da im govorim sta ce se dogodit i tak.. pa cemo ic u meg donalc.. XDXD.. i tak ljudovi.. nemrem vam slikice stavit jer mi mis ne radi a nekak sam uspjela napisat post. XD...... mis mi crko.. da,ljudi,dobit cu majog,MAJOG sjatkog kunica.. MATTY ili GIZZY?? kak bu se zval?? XDXD.. tipkajte mi.. puFa!!

bY. aNA
- 11:55 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>