yep~nOP

dizajn: r0yal design. Kostur: L design.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga :)

efo,ovo je moj blog i nadam se da ce vam se svidat :)

blogich :)

linkovi.

http://mallavelikaa.blog.hr
http://velikaludacha.blog.hr
http://vrba12.blog.hr
http://malalorenica.blog.hr

Image and video hosting by TinyPic

.svastara. <3

Image and video <a href=Image and video hosting by TinyPic2.tinypic.com/27xjqe9.jpg" border="0" alt="ImaImage and video hosting by TinyPicge and video hosting by TinyPic">hosting by TinyPic">Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


EfO i PoNešTo o MeNi...


- zovem se: stella.
- imam 13 god.
- zivim u zagrebu.
- bavim se hip-hopom. <3


voljam svoje frendove: rea,lea,iva,anke,mare. sestricnu luciju <3 i jos mnogo togaa.

ne voljam: glupe,bahate,one koji se prave vazni,ulizice,ogovaranja,lazi.
Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic







skrivena iza zidova,ne pokusavaj naci me. | nisam andeo da ti sudiiim.



gledam te dok spavaš,
ne želim da te budim,
ja zagrlim te nježno,
još nježnije te ljubim,
ja lagano se dižem da ti ne osjetiš pokrete,
okrenem se samo da još jedn kažem volim te.
Sebi kažem da je zadnji put da sada odlazim svaki put se vratim tebi,
sama sebe prevarim,
Zelim da te ćujem ..da te vidim da te osjetim,
Kada shvatim ništa toga dođe mi da poludim,
Nerado okrenem leđa nemam drugo izlaza,
Samo kažem dok toliko bi ti toga priznala,
Govoriš mi stvari koje davno su mi poznate,
Što te više sluša ja sve manje poznate..


Šta je bilo, bilo je..
Jer sada da ti priznam,
Da ovako voljela ..nikad nokog nisam,
Šta je bilo, bilo je..
Jer neznam šta bi bez tebe,
Prvo si što vidim kada oči mi se zatvore..


Ti znaš, svaki put kada me pogledaš,
Šta god da je bilo ti to isto osječaš,
A ti znaš..
Ali nečeš da mi priznaš,
Da te isto boli kad me s nekim drugim viđaš,
Boli kada gledam kako zatvaraš mi vrata,
Ne javljaš se na pozive onako čisto iz inata,
Kako molim te za ljubav,
Samo da ti sada pripadam,
Kako molim te za zagljaj..
Samo da osječam..
A Ti si tako hladan,
Tako daleko si od mene,
Nemogu da lažem,
Jer i laži so mi prozirne,
Ćitaš me ko knjigu,
Ti si pisao sve stranice,
Radio šta si htio nisi imo granice,
A ja sam to dopustila,
Pa samo da te zadržim,
A ti pogledaš kroz mene..kao da ne postojim,
Jer znam nije ljubav,
Ali nemam drugog naziva,
Šta da drugo mislim..negledaj navika,



Šta je bilo, bilo je..
Jer sada da ti priznam,
Da ovako voljela ..nikad nokog nisam,
Šta je bilo, bilo je..
Jer neznam šta bi bez tebe,
Prvo si što vidim kada oči mi se zatvore.


|četvrtak, 30.07.2009., 13:16|

|0| k0mEnTarii| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.