kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ma u ovom blogu pisat ce o svemu i svacemu...


<



Pastel Rainbow Glitter Skull & Crossbones Glitters

Free Music

Free Music



Free Music


E....o meni...

jA SaM:anja
prezime:nije bitno..
skola:Veruda
razred:8b...i svih puuuno poz..
volim:jaako drustvo i frendice,
izlaziti,svadati se=)
...Ivu i Marijanu pogotovo
,Hrvatsku,ljubav
decke..zajebanciju,papati...
naj frendica:Iva...pa Marijana
nevolim:preseravanja,kad neko
ogovara i onda
se izvlaci da nije,tucnjave..:
wave:

Ajde pozzz


Sexy Gif Images




Kiss Glitters




Contact Tables


Sexy & Sporty Channing Tatum Images

evo jos jedna slicica....

Text Burning Hot Bitch Smiley Devil Decoration Images




Avril Lavigne Broken Inside Icons










<br









Za jednog decka......





ET...MILOV...OTAZ..ap crevkir u milov et ad alker
masin adakin it ad alitejs es mas ovarpu ČITAJ UNATRAG.





LJUBAV JE KAO DELFIN STO SE OBASJAN
MJESECINOM KUPA U BESKRANOJ TOPLINI TVOJIH OĆIJU,
I ZATO NIKADA ,NIKADA IH NEMOJ SKLOPITI JER
KAZU DA DELFINI UMIRU U TAMI.

Bog je svim anđelima dao krila osim tebi,
jer nije želio da najljepši odleti!

Mnogi su mi ljubav priznali i kažu da zbog mene pate,
da volim tebe nikako da shvate, jer ti imaš dio srca moga
i tebe ću voljeti do kraja života svoga.



Ako mi odgovoriš za 10 sekundi od čega je prošlo 7
i ako ti poruka stigne za 2 od čega je prošlo 1 duguješ
mi 100 poljubaca. VRIJEME JE ISTEKLO!!!

Jednom ćeš me pitati volim li više život ili tebe,
ja ću odgovoriti život a ti ćeš se okrenuti i otići
a nećeš ni znati da si moj život ti!


CUVAJ MI TATU BOZE!


Girl Gif Images


bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina curica




image hosting for myspace hosted images



Images for your blog codes

najsladi glumac...mmm..

Blog images codes


Star Sparkle Stomach Sex Appeal Easter Images

The O.c.'s Summer & Seth Finally Together Icons


image hosting file hosted images


image hosting for myspace hosted images

Friendster Layout hosted images

MySpace Layouts images
Blog images codes


Britney Spears Easter Images



MySpace Layouts images


















Ejla...pa evo me opedsmijeh...ovako!spavala sam
jucer kod Maje i bile smo vani.nut...sa Leom.U....a oko
10 i po,11 smo prosle dir do novog!i ..kad smo dosle doma
gledale smo malo telku i onda u picku materinu...pocelo mi je bit tako
slabo ej namcor...a to oko ponc i nisam mogla trpiti...a uz
to jos i fucking glavapuknucu ma joooj i ja zaklopim
oci ko da mi bude bolje i mos si mislit....
zaspala samburninmadmad
!!!!ma
joooj..ej u ponoc...pa kuci idem spavat oko 3
a kad kod nekog spavam...onda ima da vudemo
budni do 5,6 najmanjepartysmokin
....hihih al sad mi je dobro,ajd!E
da vam kazem...sad cu staviti malo slikica od majih
dobrih frendica i menecerekkiss
a kasnije cu napisati post
koj vjerujem da ce svih dirnutirolleyesno...kisss

|Komentiraj 9| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.