< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga


svasta nesto .....o avril o deckima naravno i tak...ugl....svasta nesto.....

°.°ovoliko vas sad kaki po mom blogu °.°
page counter

°.°ovolko se dosad iskakilo na mom blogu °.°
Web Counter
Web Counter

°.°.Ja SaM...°.°.°

ime:ines
prezime:imam
horoskop:strijelac
hobi:ritmika,m. ples,klavir,balet
simpa:pa....zauzeta...
obitelj:mama,tata.seka i
prijateljice:lucija,alex,lidija,kata,
andrijana,danijela,ana,ines,mirta,dora,ema,maja,
leona,ena,dora,marija,ivana,sanja,rebeka,livija,
mia,lucija,...itd...
prijatelji:marin,toni,gutin,bobo,
kreso,kreso2,marin,ado,jakob,prcko,
skola:vladimir nazor
razred:6.d
mjesto :osijek
msn:ines95@live.com
naj film:moj prijatelj wily
naj knjiga:jedina koju sam procitala kljucic oko vrata
slusam:strano,nase,narodnjake....ma svasta sta god nadem na internetu
naj pijesma:runaway
naj pjevačica:avril is the best
naj boja:pinky & black
kucni ljubimac:2 mačke i pas
moji blogovi:ines95
ines0s
l0vegirl
nesto za kraj:komaj mi ak si vec tu...
kisss

Image and video hosting by TinyPic
ja i andrijanakiss

Image and video hosting by TinyPic
ja i renatakiss
Image and video hosting by TinyPic
alexkiss
Image and video hosting by TinyPic
lucijakiss
Image and video hosting by TinyPic
andrijanakiss
Image and video hosting by TinyPic
kissopet ja i andrijanabelj



Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 05.05.2008.

.....weeeeeee....

eo i mene opet malo
tak sam sretna da vam
nemogu opisat
saznala sam da idemo
sa plesom u zagreb
idemo na natjecanje
juhuuuuuu
jedva cekam
i imat ce mo jos i nastup
a ako prodemo
u zagrebu na
natjecanju idemo
dalje
ja mislim da su
rekli da idemo
u dubronik
jedva cekam
samo da prodemo
uuuuuu
sta bi dala
idemo sad u 5mj.....
u zagreb
a ako prodemo isli
bi u 6 mjesecu
jedva cekam
bas bit fora
eo idem ja sad
bas je nekako dosadno
neznam sta da radim
a i sta da pisem
pozzzz

svima,a najvecaR,M,D,A, i L



| Reci nešto pametno… (20) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.