< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga


svasta nesto .....o avril o deckima naravno i tak...ugl....svasta nesto.....

°.°ovoliko vas sad kaki po mom blogu °.°
page counter

°.°ovolko se dosad iskakilo na mom blogu °.°
Web Counter
Web Counter

°.°.Ja SaM...°.°.°

ime:ines
prezime:imam
horoskop:strijelac
hobi:ritmika,m. ples,klavir,balet
simpa:pa....zauzeta...
obitelj:mama,tata.seka i
prijateljice:lucija,alex,lidija,kata,
andrijana,danijela,ana,ines,mirta,dora,ema,maja,
leona,ena,dora,marija,ivana,sanja,rebeka,livija,
mia,lucija,...itd...
prijatelji:marin,toni,gutin,bobo,
kreso,kreso2,marin,ado,jakob,prcko,
skola:vladimir nazor
razred:6.d
mjesto :osijek
msn:ines95@live.com
naj film:moj prijatelj wily
naj knjiga:jedina koju sam procitala kljucic oko vrata
slusam:strano,nase,narodnjake....ma svasta sta god nadem na internetu
naj pijesma:runaway
naj pjevačica:avril is the best
naj boja:pinky & black
kucni ljubimac:2 mačke i pas
moji blogovi:ines95
ines0s
l0vegirl
nesto za kraj:komaj mi ak si vec tu...
kisss

Image and video hosting by TinyPic
ja i andrijanakiss

Image and video hosting by TinyPic
ja i renatakiss
Image and video hosting by TinyPic
alexkiss
Image and video hosting by TinyPic
lucijakiss
Image and video hosting by TinyPic
andrijanakiss
Image and video hosting by TinyPic
kissopet ja i andrijanabelj



Free Music

Free Music



Free Music

četvrtak, 01.05.2008.

eo pogledajte ljudi
sta sam ja napravila
hahahahh

alex
Image and video hosting by TinyPic
šajka
Image and video hosting by TinyPic
anamarija
Image and video hosting by TinyPic
danijela
Image and video hosting by TinyPic
ja
Image and video hosting by TinyPic
jana
Image and video hosting by TinyPic
kata
Image and video hosting by TinyPic
lidija
Image and video hosting by TinyPic
lucija
Image and video hosting by TinyPic
renata
Image and video hosting by TinyPic



| Reci nešto pametno… (6) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.