DIZAJN BY: Bynna dizajni

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o blogu & zaljubljenom bebachu

Image and video hosting by TinyPic

o jednom malom zaljubljenom bebachu....
ona je...
..Łuda..u dobrom smisŁu..
..osmašica...8c..the best
...zaŁjubŁjena..u jednog sŁatkog rabŁjanina... cerek cerek
...pametna....
..inteŁigentna....
...zabawna..waŁjda...
..zaigrana...
...djetinjasta...
...owisna o Łjubawi....

ona woŁi:
..jednog slatkog decka... cerek
..swoje frendowe & frendice.. kiss
...swoj mobach... sretan
...Łowe... yes
...shoping... wink
..8a,b & c razz.... rolleyes
...moj otocic...najŁjepshi Rab.. sretan
...swoj kompach... eek
...citati nowine... naughty
...sŁusati mjuzu.. pjeva
..boju...Łjučibastu...nut
..ziwcirati proface... yes
...nogometashe (Kaka,ĆorŁuka,Dudu,...).. smijeh
...HRWATSKU.... hrvatska
..ziwcirati starceke... dead
...NJEMAČKU.... greedy
...shwabe....cool
..facebook...zubo
..gmail..thumbup
..izŁaske...party
..Łjeto...zujo
..more... rofl
..zimu.. belj
...snijeg...smokin
...cokoŁaduuuuuuu...njami
Image and video hosting by TinyPic

ona ne woŁi:

...ŁažŁjiwce...mad
...mamine maze...headbang
..razmazenke...burninmad
...tugu...tuzan
...rastanke... cry
...odbijenu..neuzwracenu... Łjubaw...
...Łoshe ocjene.. namcor


Ptica što pjeva u mojoj glavi
I ponavlja mi da te ljubim
I ponavlja mi da me ljubiš
Ptica što jedno isto ruje
Sutra ujutro ubit ću ga.

Image and video hosting by TinyPic

Nisam znala da je taj pozdrav bio vjecan.
Jos i sada sicam se toga.
Bol u srcu je jaca no ikada,
kada znam da nitko te nemoze vratit.



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Pisem ti ove stihove
NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi,
NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje,
VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

USPOMENE:::

Samo uspomene ostale su od naše ljubavi.

Samo uspomene ostale su od naših poljubaca.

Samo uspomene ostale su od tvojih rijeći.

Samo uspomene ostale su od tvog pogleda.

Samo moja sječanja na tebe ostala su od nas.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic








Łinkachi :P

Blog.hr
Blog servis

sAmO zA _ _ _ _ _

AnDr€sKa & sArA

RezeK

8 abc razz

MaŁa zŁoCh€sTa 14

AnA fAfŁjA

ŁuCy & jA

jA & AnA

AnA

TeSt O MeNi

fAcEbOoK

ToNkA & DoŁa

friends Pictures, Images and Photos

Za swe iz razreda moje Łuđake
Znajte da vas woŁim naj,naj,najwise na swijetu.


xx Swega će bit,al prijateŁja neće.
Swega će bit aŁ neće bit te sreće.
Svega će bit...
Pusti suza nek' teče...
Ma swega će bit al prijateŁja neće.. xx



xxNoćas mi ne budi Łjut...
Jer i nebo se sprema na put...
K'o da ništa ne ostaje tu...
Kad se prijateŁji rastaju..
Znam da ću opet te sresti..
Negdje zajedno mi ćemo sjesti..
Ali tuga će ostati tu..
Kad se prijateŁji rastaju... xx


Naš pijesak poŁako curi..
Vrijeme nam ističe...
Uskoro će doći i vrijeme našeg rastanka...
Al zauwijek ostajemo najboŁji.
8.c '08/09--> ZAPISANO JE U VREMENU..
Nikad nas nitko neće zamjenit..
Wolim vas najviše na svijetu!!
nikad to nemojte zaborawiti !!!

friendsforever Pictures, Images and Photos

DESET ZAPOVJEDI
1. Čovjek je najveća greška prirode
2. Ako je grijeh voljeti, onda sam ja najveći grešnik na svijetu...
3. Ne vjeruj Bogu i on je muškarac
4. Voli, ali tajno jer čovjek kad sazna da je voljen postaje surov...
5. Priroda je stvorila čovjeka, a on pakao...
6. Voljen i voljeti - moguće je
7. Nauči voljeti sve oko sebe...
8. Voljeti ne znači ponavljati ''žao mi je''...
9. Što jednom izgubiš ne možeš vratit...
10. VOLI I NAUČI BITI VOLJEN!!!


Hearts Pictures, Images and Photos

USNE....
Usne koje si jednom poljubio
nisu iste usne.
Dva puta neces ubrati
istu ruzu,
ni dotaknuti licem isto lice.
Usne koje si dvaput poljubio
nisu iste usne.
u drugom poljupcu
jos je uvek zivo
sjecanje na prvi poljubac.

i love you :) Pictures, Images and Photos

Rekao si mi da sam najbolja,
ali za tebe očito ne dovoljno dobra.
Rekao si mi da sam prelijepa,
ali za tebe očito ne dovoljno lijepa.
Rekao si mi da sam jednostavna,
ali za tebe očito prekomplicirana.
Rekao si mi da sam bez mane,
ali za tebe očito presavršena.
A ja sam ti rekla da volim te
bez ijednog ali, jednostavno trebam te...

love Pictures, Images and Photos

DECKO CEKA CURU:

-5 min.> Iz prijateljstva
-10 min.> Iz pristojnosti
-15 min. >Iz ljubavi
-20 min.>Ceka samo budala

love Pictures, Images and Photos

subota, 24.01.2009.

ZiVoT...

Život je prilika, iskusi je.
Život je ljepota, divi joj se.
Život je san, učini ga stvarnim.
Život je izazov, suoči se s njim.
Život je zadatak, izvršavaj ga.
Život je igra, igraj je.
Život je dragocjen, njeguj ga.
Život je bogatstvo, čuvaj ga.
Život je ljubav, uživaj je.
Život je tajna, pronikni je.
Život je obećanje, ispuni ga.
Život je tuga, nadiđi je.
Život je himna, pjevaj je.
Život je borba, prihvati je.
Život je tragedija,
uhvati se s njom u koštac.
Život je avantura, usudi se.
Život je sreća, zasluži je.
Život je život, brani ga.

LIFE Pictures, Images and Photos

- 23:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.