TiNa I nEkE njEnE sPiKe..xD.. - Blog.hr

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne?

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

Tu ču pisat o svim događajima i doživljajima koji se
događaju u mom životu...hehehehedead


ŠtO rEćI o MeNi???

zovu me Tina..hehe...
rođena sam 9.2.1994
saču 1.srednje...slušam
hip hop,pop,R'n'B,rap...

VOLIM...

-> jednog dečka
-> brata
-> sestre
-> motore
-> tac kwon do
-> bmw
-> svoje mobitele
-> msn
-> net
-> rolat se
-> brzu vožnju
-> frendove
-> čokoladu (milka s kexom)
-> slušat ziku
-> eminema
-> sugababes
-> kelly clarkson....
-> ispriku

NE VOLIM....

-> nepravdu
-> laž
-> dvoličnost

Em-Es-En:

tina7@live.com

Linkovi

Anj@...

maja..

Mateya

W&D€K

TeN@

*BeLL@*

D€@

Maja 2..queen.<3

Tarka

FOtkICee

LoVe...

Image Hosted by ImageShack.us


...ovo...je...kjut...

Image Hosted by <br />
<br />
ImageShack.us***istina***


Image Hosted by ImageShack.us


lepa swatka sjika...

Image Hosted by ImageShack.us


15 StVaRi KoJe NeZnAtE o MeNi...(barem mislim da neznate..)

1.volim frendove...
2.volim se rolat
3.najbolji filmovi su mi:step up 2,
put bez povratka 1,2,3..ima još...
4.obožavam slušat muziku,najviše
rap,i hip hop...
5.nemogu živjet bez moba,kompa i msn-a
6.volim ić van,družit se s frendovima
7.obožavam ljeto,more,sunce,slatkač
8.trenirala sam tac-kwon-do
9.osjećajna sam
10.puno vjerujem ljudima makar mi
starci govore da nesmiejm svima vjerovat...
11.najbolja pjesma ili pjesme su mi..hmm.
change,apologize,yesterday...
12.volim motore,pogotovo kawasaki R-12
13.Vojim svog majog bjata najviše na svijetu,i svoju malu sekicu...
14.s 15.skačem od sreće što sam gotova..yay

Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 29.05.2008.

ewo opet mene....iako mi i nije tak velik razmak između postova odlučih se napsiat jedan...
evo opet ja u zadnje vrijeme malo dobre malo loše volje al kaj se može...večinu dana sam bila happy evo do dns...
mada i nemam neku inspiraciju potrudi ču se napisat bilo kakav post jer uvjek je bolje nešto nego ništa....
evo probat ču opet u podnaslovima ali na malo drugačiji način i sve oko iste teme....


lLjubav ili prijateljstvo...

evo ovako....ponekad ljubav makar ona u čestim slučajevima nije uvjek i zauvjek....ali prijateljstvo mislim da je vječno ali ne bilo kakvo nego pravo...ja osobno bi za prijatelja napravila sve a to sve se podrazmjeva baš za sve..heh...
prijatelj ako je pravi ne ostavlja nas u teškim trenutcima....


prekid ili prijevara...

po meni prekid jer osobu koju volim nebi mogla prevarit...a i ne želim se dovest u takvu situejšen...iako neki mogu oprostit prijevaru ja nemogu jer znam da ta osoba koja me prevari nije vrijedna mene a na posljetku nije jedina na svijetu ima i boljih osoba....kad bi znala da više nejde rađe bi porazgovarala i prekinula nego nekog išla varat....

to je to za sada o ponaslovima..hehe...ma neam neki razlog zakaj sam ih išla pisat..al eto...
dns me muči trenutno osječaj krivnje...makar mi kažu da nisam kriva..osječam se krivom...nemogu vjerovat da sam to rekla makar sa tom osobom neam tajni,ali eto takva sam i nemogu nešto skrivat duže od dva dana mislim neke teže staviri..ali svatko mi se može povjerit....al lagat nemrem...i zato sada u 1:15 ja pišem post,jer nemrem zaspat zbog tog osječaja...al jebiga....neče nas život uvjek mazit i pazit....

pozam:svoja dva perviča Maju i Anju...dead W&D€Ka,Tonku,Piu...ma sve...
svima kiss



| Komentiraj (34) | Print. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.