nedjelja, 24.09.2006.

Savršenstvo

U riječniku možemo naći pod tim pojmom objašnjenje-ono što je bez nedostataka,perfektno.
E sad,svima nam je poznata ona utjeha :) :"...ništa nije savršeno..."
Ali ja mislim da kad neko zna uživati u životu i u malim savršenstvima koje nam život pruža
može biti sretan do te mjere da se osjeća savršeno.
Jednostavno se poklope mjesto,vrijeme i ljudi koji nas okružuju i sve postane nekako čarobno...
I tako sam ja jučer napokon dočekala svoj 16.rođendan na savršen način.
Ne bih znala točno objasniti zašto sam tako nestrpljivo čekala tu brojku
jer moram priznati da od prekjučer do danas ne primjećujem neke velike promjene,
ali sam neizmjerno sretna i zadovoljna!Od jučer me prati osmijeh..
bilo je par trenutaka kad sam poželila čaroban štapić kako bih zaustavila vrijeme
i uživala u tim savršenim trenutcima..
ali ne,treba znati uživati u tim kratkim trenutcima jer čarobnog štapića još nema.. :)
I nije bitno koliko traje neki sretan trenutak nego koliko je intenzivan i koliko znamo uživati u njemu jer
savršenstvo si stvaramo sami!

16:58 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Copyright © BUOH! Welcome to my life.. - Design by: mistique_me