Ja CaM MaLja DeBeLja djeWoJČiCa..
KoJa je RaDoZNaLa..
sReTNa i uMiLjaTa..
NeSPReTNa i šLaMPaWa..

DjeWoJČiCa koJa WoLi:

-da Se SMiJe..
-da jeDe BoNBoNe..
-da DRŽi MaMu Za RuKiCU..
-da NaMiGaWa DeČKiĆima
-da se iGRa maCaMa

WeLKa ŽeLja Mi Je..
doBiT RuŽu na VaLeNTin-Dan :))




|| 25.11.2005., petak||

|| puT a smiLe on youR faceeee :D
||


ovo če vama bit sigurno glupo za čitat al meni je bilo prehebeno:))))))

hihihi danas se cjeli dan smješkam nemam pojma koj mi je kufer!:D došla sam u školu i nisam imala 2 sat imali su etiku a ja idem na vjeronauk!:P i tak skupili se nas par cura i jedan dečko koj je uvjek s nama nak več mie ko frendica jako dora lol:) no uglavnom i krenuli se mi zajebavat ko inače:) i tak imala ja otkopčan šlic a to mrzim;( kme :) i uglavnom... još neki imali slobodan sat i sad ja nekom dečku vikala dal se oče phone sexat samnom:D lol niš nasmije se i ode i ja žicala broj iz šale i nak daoo onn reko frendici a daj joj i nek da moj lol:) ja umrla od smjeha :D reko ok ..i tak..i sad izađe neka ženska metalka ide na wc i ja žderem lisnato nak s čokoladom njam sva zmazana čokoladom pružim joj ruku ja sam ta i ta ko si ti oš mi bit frendica lol:D i ona nak sila joj ja reko sretno tam na veceju:D i tak ode uglavnom svaš sam iozvaljala dal mi da broj moba lol:D itd ispala sam ko lezbača al ok nema veze lol :) iond... nak imamo mi sat...frenda stišče želudac sere mu se lol...inače taj frend je totalno skuren :D ja inače imam često sračku i to i on isto onda mi je kul da mog s nekim podjelit probleme lol on inače svaki dan dok dođe u školu ujutro mora obavezno se posrat prije nastave zat dolazi 10 min ranije:) hihihih:) a danas ga stislo jakoo..i ono samo sam vikala jel ga peče čmar ovo ono smijala se makar znam da nije smješno kad mene peče:)) il onda svima sam davala danas neke komplimente...jednom frendu rekla imaš ljepe žnjirance baš ti paše uz boju očiju:D lol uglavnom glupe fore moje ko inače:))) il nak ostavila sam ja torbu na klupici i svakom ko je prošo vikala sam nee nemojte mi krast ukrast če mi neš dalje od moje torbee lol odma svi ošli i tak...da...zabavno mi je bilo...još se sad smijem nekim sitnicama koje vam nisam napisala neda mise pisat više:)

sutra idem u zg pogledat neki namještaj jej držte mi fige da neš i nađem:D

...btw..lol jednostavno svaki petak mije sretan..volim petak:)))



|| kOMeNTS on/oF ||

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

|| Linkovi ||

anja
bejbi(t)ch=)
..BaHaTa RaPeR!!!cA..
*ChIcHi*
~dark_angel~
devil_Ary:)
evie
flavia
...::: GaLa :::...
glupaca te loli ;)
Kaja
l.a.r.a
leichy love
strange girl
štrumfeta
zekky =)

svira pjesma od grupe MAGNETIC-KOLAČIĆI :)




Pojest ću sve kolačiće tebi u inat postat ću debela sve djevojke neće biti slatke kao ja!:)