ponedjeljak, 30.06.2008.

ZaLjEvAnJe

Danas sam bila kod frendice i bilo mi je super zaljevale smo se sa vodom (hladnom) bilo je baš gušt a njezina seka je to sve slikala...Neke slikice su super neke katastrofa---------------------))))))))))))))))))))))))))) No coment ali eto. I tako danas su bile knjižice ja sam full za dovoljna prošla sam s 5,00 ma supeer još sam dobila od škole knjigu o dinosaurima.sLIKICE SUTRA





18:55 | Komentari (13) | Print | ^ |

subota, 28.06.2008.

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 ŠTA STE DOŠLI KAD STE ZNALI DA STE OVDJE NAJEBALI

Danas je ujutro bila nevera a meni sve lađe propale JOJ neću moć na kupanje!!!!!Ali od jednom je postalo toplije!!!
Dalai Lama rece...

Procitaj i znati ces kakav si u stvarnosti, ali nemoj varati.

To je vrlo interesantan test osobnosti. Rijesi ga, ima samo 4
pitanja, a odgovori ce Te iznenaditi.

Nemoj varati gledajuci unaprijed odgovore.

Nas je um kao padobran: bolje radi kada je otvoren.

Zabavno je rijesiti ga, ali ces morati slovo po slovo slijediti
INSTRUKCIJE.

UPOZORENJE: odgovaraj na upitnik korak po korak, kako nadolaze
pitanja.

Samo su 4 pitanja.

Ako vidis cijeli test prije zavrsetka, ne mozes imati ispravne
rezultate.

Kreci se polagano prema dnu, red po red, i napravi svaki zadatak
svjesno.

Ne gledaj unaprijed.

Pripremi olovku i papir da mozes zapisati svoje odgovore.

Ti odgovori ce Ti na kraju trebati.

Ovo je jedan iskren upitnik koji ce ti reci puno o Tvom okvirnom
IQ.

TEST

Izrazi jednu zelju prije nego pocnes sa rjesavanjem testa.

Dalai Lama rece...

Poredaj sljedecih 5 zivotinja od najdraze prema manje dragoj:

a. kolibri
b. konj
c. leptir
d. pas
e. ptica

Napisi pored svake od slijedecih stvari po jednu rijec koja ih
opisuje:

a. pas
b. macka
c. mis
d. kava
e. more

Misli na osobe koje poznajes i vazni su Ti u zivotu, te povezi
svaku od
tih
osoba sa jednom od boja (ne ponavljaj iste osobe dva puta,
napisi pored
svake boje
samo jedno ime):

a. zuta
b. narancasta
c. crvena
d. bijela
e. zelena

Na kraju napisi dan u tjednu koji Ti se najvise svidja.

Jesi li zavrsio?

Zadnja sansa!

Pogledaj dolje interpretacije Tvojih odgovora, ali prije nego
ih
vidis,
ponovi svoju zelju.

1. Ovo je definicija Tvojih prioriteta u zivotu:

Kolibri: znaci karijeru

Konj: znaci ponos

Leptir: znaci ljubav

Pas: znaci obitelj

Ptica: znaci novac

2. Tvoj opis psa oznacava Tvoju osobnost.

Tvoj opis macke oznacava osobnost Tvog partnera.

Tvoj opis misa oznacava osobnost Tvojih neprijatelja..

Tvoj opis kave oznacava Tvoje dozivljavanje sexa.

Tvoj opis mora prikazuje nacin Tvog zivljenja.

3. zuta: netko koga nikad ne zaboravljas.

Narancasta: netko koga mozes smatrati pravim prijateljem.

Crvena: netko koga stvarno volis.

Bijela: Tvoja srodna dusa.

Zelena: jedna osoba koju ces pamtiti do kraja Tvog zivota.

Ovu poruku trebas poslati na adrese sto je moguce vise osoba i
Tvoja
ce se
zelja ostvariti na onaj dan koji si napisao u testu.

Nemoj sacuvati test, mantra mora izaci iz Tvojih ruku u sljedecih
96
sati.

Imat ces jedno vrlo ugodno iznenadjenje.

To je istina i ne ovisi o tome jesi li ili nisi praznovjeran.

PROSLIJEDI OVO BAREM 5 OSOBA I TVOJ CE SE ZIVOT OVAKO
POBOLJSATI:

od 0 - 4 osobe: Tvoj ce se zivot donekle promijeniti

od 5 - 9 osoba: Tvoj ce se zivot poboljsati kako Ti
prizeljkujes

od 9 - 14 osoba: imati ces barem 5 iznenadjenja u slijedeca
3
tjedna

od 15 osoba pa na vise: Tvoj ce se zivot drasticno
poboljsati i sve ono sto si oduvijek sanjao dobiti ce formu


13:16 | Komentari (22) | Print | ^ |

petak, 27.06.2008.

Stigla ja sa Krka

Evo mene stigla ja sa Krka bila sam 7 dana.Bilo mi je super ali sam izgubila volju za blog jer ne mogu dobiti više od 20 komentara ali trebala bi 50 najmanje....
Evo vam par slikica sa Krka


JA NA PLAŽI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

PAS OD MOJE TETE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

JA PRED 40 GODINA HEE,HEE MA SAMO SE ŠALIM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others

PREDIVNI POGLED
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


22:16 | Komentari (11) | Print | ^ |

subota, 21.06.2008.

Samo je jedno u mom životu vrijedno da pustim suzu s oka jer tebe volim ja,život mi dala baš kao da je znala da nikad neće prestat sa mojih usana HRVATSKA!!!

Evo jučer smo ispali iz EURA izgubivši od turske igrali su se produžeci od 2 puta po 15 minuta.U 119 minute je Ivan Klasnić zabio gol i mi smo poveli a u 122 minuti je neki Turac zabio gol pa su se pucali penali u penalima je rezultat bio 4:2 za Tursku.
Hrvatska je ispala nakon truda i muke ali sljedeći put vijerujem da ćemo biti bolji!!!



HRVATSKA NOGOMETNA REPREZENTACIJA
Image Hosted by ImageShack.us


HRVATSKA
Image Hosted by ImageShack.us
_


10:28 | Komentari (16) | Print | ^ |

četvrtak, 19.06.2008.

POD SATOM

Ja sam danas uspjela slikat neke slikice pod satom zadnji dan učenja pa evo vam neke od njih

BAPSY pod hrvatskim
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Nastavnica Doris iz hrvatskog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Silvija na stolu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

BAPSY se ne (želi)slikat
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Luka i Tome se igraju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ZABUŠANTI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Nastavnica iz matematike i razrednica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


21:07 | Komentari (7) | Print | ^ |

Još samo jedan tren pričekaj me jer znaj volim te!!!

Hee evo mene opet JOŠ SAMO 1 DAN i gotovo je sutra moramo vratiti knjige i onda smo gotovi 30.6 imamo podjelu svjedodžbi a u međuvremenu ja idem teti na Krk.Tako da nemojte mislit da ću ja stat s pisanjem blogo kod tete ću JA pisat postove.Hiiiiiiiiiiiiiiiii pozzzzzzzzzzzzz

MOJJA MEGY

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

SLLATKICA SPAVA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


15:02 | Komentari (6) | Print | ^ |

srijeda, 18.06.2008.

jOsH sAmO 2 dAnA šKoLe

Evo ovih zadnjih dana nas samo pitaju al sam jedva našla vremena za blog i tako niš mi se neda radit osim bit na interneti i ležat umorna sam ko pas stalno moram negdje ić neda mi se ić s frendicama nego ću bit doma.Ma dosta o tome nego uskoro daolaze praznici najvjerovatnije ću ić kod tete na Krk ili kod none u Kraljevicu jer tamo imam frendove za 5 ma ne za pet nego za 10.Ali da dobro iskoristim vrijeme ja ću slikatpunno slika na fotić i sve to stavit na blog.Samo ja ne znam jer u petak moramo vratit knjige i CD-e a ja sam pola toga izgubila ali snać ću se ja nekako.Stavit ću ja neke slikice kad je za moj rođendan frendica spavala kod mene ako mi se bude dalo čekat da mi se skinu kodoviMOJA MALA MEGYFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

JA KAKO REŽEM TORTU A KRAJ MENE FRENDICA GEA Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


16:42 | Komentari (15) | Print | ^ |

utorak, 17.06.2008.

Moj luckasti dnevnik

Dana smo u školi imali 7 sati.Trebala me pitat engleski al nije sutra će me.ŽU školi smo imali akciju skupljanja papira pa smo pod tjelesnim morali ić po kućama i skupljat papir kOmA!!!!!Mi cure smo uživale i zajebavale se pisali smo matišu grr bilo je teško a poslje škole smo bili kod prijateljice iz razreda koja je bolesna i bila je na operaciji posjetio ju je cjeli razred sa razrednicom kupili smo joj svašta.....Bilo nam je super poslje smo ja i frendica čekale biss pola sata al oke pričele smo i tračale heee takve smo,,,,,,,,,,!!!!


20:41 | Komentari (16) | Print | ^ |

MoJ pRvI PoSt

Za početak ja sam jedna ludača opičena 100 na sat imala sam već blog ali mi se sam od sebe izbrisao evo vam jedna fotkoca uskoro stavljam od svojeg društva i razreda
Image Hosted by ImageShack.us

ThE eNd


20:38 | Komentari (3) | Print | ^ |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.