by: xLucijaDizajn [Lucija]|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o menii


1.Ime:B.
2.Datum rodenja:
30.8.
3.Naj frendica:
Kujiicaa&ČiKaa
4.Sestre/braća:
jednaa sekaa
jedaan burkii
5.Razred:
8.
6.Ljubavni status:
slobodnaa
(A.K. I.M.A.
K.O. Z.A.I.N.T.E.R.I.S.I.R.A.N. N.E.K S.E. J.A.V.I
xDDD)
7.slobodna:
zaLjuuubljenaa cerek













Kada umreem jedne noćii u moju soBuu ti ćeeš doćii...
posteljinaa cijela bit ce crvenee bojee....a žiletuu ćee
drŽaatii mrTvee rukee mojee...

Zaašto su deČkii takvii....daaješ im srcee...a oni ga zgaze...voliš ih više od sebee a oni tebe mrze...zar je u ljuBavii uvijek tako??ne žeLiim voLjetiii..jeR znam kako too boLii..aLii srCu se nemoŽee nareditii cerek
Iii ja sam jedna od mnOogih nesRetno zaljuBljeniih cura..kojaa kao Luda buLjii u deČka koi joj se sviĐaa...a on ju ni ne primjećujee mah
zar muu nije dosta to sto zna da ga voLiim viŠee od svega???zar Muu nije dosTa sto je on MooJ zivoot...zaŠto??zaŠto mi to radi...i oPer se piTam:"Zastoo su deČkii takviii??"cry

bTw-naDam se da ima i sretnih curaa koje su sretNoo zaLjubljenee...i koje uziiVajuu u sreĆii i u ljepotiii ljuBavi...woLiim was sve...pusuu saljeem :) kiss

zujocryzujo


|posT naPisaN: petak, 18.09.2009. , 17:52|

| kOmenTari. (2) | Da.nE.| prinT.| ×






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.