mali uvrnuti svijet

srijeda, 24.01.2007.

Ponovo se dizem iz pepela...

Padala sam,dizala se,bila sam dugo na dnu a sada se napokon ponovno radjam.
sretna sam,radujem se buducnosti
ne okrecem se,proslost sam ostavila iza sebe
oprastam sebi i drugima sve grijehe i propuste,sve sto je ucinjeno i propusteno
nema vise isprike,lazi izgovora,sita sam svega
zelim biti savrsena,ostvariti sve svoje ciljeve
ispred mene je dug put i krv,znoj i suze
ja to MOGU;HOCU;ŽELIM
nitko me nece zaustaviti!!
zelim biti savrsena


Odrekla sam se mesa
kupila sam kilostop
vjezbam 1.sat
ne veceram
dvije litre vode
ucim
ne zamaram se glupostimazujo
odricem se muskaraca
nitko me nikada vise nece povrijediti,kunem se samoj sebi
nitko me nece zaustaviti
postajem teska kucka jel svijet je prestrasno mjesto za dobre ljudeburninmad
pozdrav,

- 13:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Tko hoce pronadje nacin,tko nece pronadje IZGOVOR
    ja hocu samokontrolu,ja zelim samokontrolu,ja trebam samokontrolu!!!
    krv,znoj i suze
    34.
    san 44.kg

Linkovi