utorak, 11.07.2006.

weeeeeeeeeee


pa, evo mene, pisala sam ja post i prije ali mi se čak 2
puta izbrisao i onda sam
samo stiralo svoj dragi
kompjuterič na jedno egzotično mjestašce...lijepo..smijeh
novih stvari zanimljivih
u mene nema, ovaj post pišem jer sam eto uvattila malo
vremena u svom prekrcanom rasporedu-headbang--- da, baš!!!

*****************************
evo pružam vam jednu obavjest- radi
se o zadrskom kulturnom
forumu koji će se odvijati u
8. misecu pa se

informirajte

*****************************

hevvvv fan and gud tajm
thumbupsmokinpartycerekblablanjamismijehcool
¸@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

i jedite vruče kumpirenjami mouthwash

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

i ljubite i volite-ljeto je
(ako ništa drugo)
cerekdeadkisskisszujosmijehthumbupcerekcerekcerekcerekgreedy
ode ja......mahmahmah

- 13:33 - Tvoje riječi ( 2 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>