<body>

Štafeta!!!

waveBok!Ovo je moja prva štafeta.Uživaj te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!thumbup
Sestra ili brat?
brat!

Slatkiši ili voće?
Oboje...njami

Kuća ili stan?
Kuća!

Sada malo o mojim prijateljima!

Naj prijatelj?
Jura iz mog razreda!!!sretan

Dobar ili loš?
Dobar

Hrvat ili Englez?
Hrvathrvatska

Sada malo o školi...

Voliš školu ili ne?
Hate it....madheadbangblablaburninmad

Štreber ili glupan?
Štreber!zubo

Osnovna škola ili srednja škola?
Osnovna...

Za ić u vojsku ili ne ić u vojsku?
Za ić!bang...

Razna pitanja.


Plavuša ili crvenokosa?
Plavušagreedy

Naj boja?
Plava i crvena!!!

Naj jelo?
Špageti!!!njami

Naj pjevač?
Linkin park!!!pjeva

Kratko ili dugo?
Kratko!
Nadam se da ste uživali u mojoj štafeti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wave...


26.05.2008. | 10:10 | | 87 | Komentari | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sportovi i o meni!



Ja sam Filip.Kao što znate ja se bavim košarkom i dobro mi ide.Volim i ostale sportove npr.nogomet,rukomet i atletiku.Volim trćat i najbrži sam u razredu.Ako mi se posreći igrat ću za prvu ekipu kk. zadra.Poanta je volim sportove.


Kobe Bryant
Kobe!On je naj naj naj...igrač u nba lizi.On je košarkaš koji postiže zapanjujuće rezultate.On je najbolji slamdunker u nba lizi.Ja sam njegov najveći fan.On mu je najdraži igrač u povijesti košarke(makar je jordan bolji).Uglavnom je naj igrač košarke poslije legendarnog JORDANA!

Linkovi

Ivona
Mony
Lorena
Lea
Blog.hr




MusicPlaylist



Ocjeni moj blog !
1
2
3
4
5
bezveze
  
pollcode.com free polls


koju muziku volis
pop
rock
hip hop
cajke
rap
metallica
nesto drugo
  
pollcode.com free polls


Ovoliko vas je bilo na mom blogu od 24.6.2008.
Free Website Counters

Sat!





Malo slika!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic









Credits

Prilagodila: x[*Skater G!rL*]x Designer: Fish fries



x[*Skater G!rL*]x