Spavaš li i ti koliko i ja?

srijeda, 04.10.2006.

ajoooj

Dušni prijelaz s mora na kopno-moglo bi se reći da me prošao.Mislim da sam prihvatila „smrdljivi miris“ grada, a kako da izbjegnem više od polovice njegovih ajooojstanovnika? Vrijeme je da se pokrene revolucija testiranja hormona, i dakako,kupnje dezodoransa. No,otom potom.
Nakon dugo vremena izbili su mi prištići na čelu. Whata disastRR! Živciram se. Možda ne izgledam živčano koliko su mi osjećaji uzdrmani stiščući mi želudac. Da bi upisi prošli tečno, da bi uvjeti bili skladni i pristojni, pomažem studentima da u miru upišu višu godinu. Dakle,ja pomažem,smanjujem uvjet,osiguravam dekanski rok za zadnji pokušaj..no neki ne shvaćaju da je to što činim dobro. Dapače, bez razloga me imenuju psihički nestabilnom osobom koja nema počasnu funkciju predstavnika studenata. Uzrok?Nemam BLAGE! Trebala bi takve ispade zaobići,al psiha je takva da se vraća istom mjerom. Tako da se moj razgovor sa jednom diplomiranom pravnicom koja je novinarstvo upisala iz razonode sveo na opće vrijeđanje. Gdje će tome biti kraj, ne znam. Nadam se samo da neću trebati dijeliti pljuske smijeh.
Kako mi fax počinje tek za zrelih 12 dana, spremam plan rukovođenja riječnicima. Krenuvši od A do Z, kreće moja borba sa rječima engleskog i njemačkog jezika. 2 × po više od 600 stranica. Jaooo..koga ja varam?:)
Sezona izlaska je krenula, sve ispočetka.Gjuro u iščekivanju Inesie i Maritee.Dražesno!

04.10.2006. u 19:22 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu i tamo,sve i svašta. Izlasci (Gjurek moj:),ljeto i more njam njam;o mojim blesavim frendićima;najmanje o ljubavnim jadima-ja ih nemam!(ja sretan :D),i još najmanje naj najmanje o faxu i učenju;malo o poslu;detaljno o putovanju negdje daleko, daleko;o Johnny Deepu i njegovom opasnom pogledu(Markec ne ljuti se,ja dobra :)..I tako to..ma šalim se!Neću ni o čemu pisat!Ne da mi se..BOOK!

Volim ...

..mog malog dečka..



..ići van..


I dok mjesec subotom sja, parkić je pun klupica.
Moji frendići i ja i svakom mala čašica.
Pravila su jasna, to svatko zna :
u torbici papirnata maramica-kad mjehur stisne,
svatko bar tri put u grm brisne,
veseo biti i cijelu noć piti,jeger,brandy,amaro-za
tim želju nećemo skriti.
Ponašanje će naše biti, onakvo kakvo naučismo,
da stričeka policajca ne razljutismo.



..ples..




šejkit ! šejkit !