Mali anđelčić

ponedjeljak, 24.07.2006.

Barem malo mira

Imaam sreće, barem malo. Danas sestra ide k baki na tjedan dana. Aleluja!!!!!!!! Nitko me neće smetati, mučiti i buditi u jutro. Sad na miru mogu tipkati na kompu i pisati postove na blogu.

smokin smokin smokin smokin smokin smokin smokin

- 14:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Pisat ću u svemu i svačemu.

    To je ukratko.

Linkovi



  • mah mah mah mah mah mah

    Večeras me dobri ljudi namojte ništa pitati
    neka suze tiho teku pa će manje boljeti

    Ne dirajte mi večeras
    uspomenu u meni
    ne dirajte mi ravnicu
    jer ja ću se vratiti

    Još u sebi čujem majku kako tužna govori
    kad se jednom vratiš sine ja ću te čekati

    Ne dirajte mi večeras
    uspomenu u meni
    ne dirajte mi ravnicu
    jer ja ću se vratiti

    Mene zovu moja polja mene zovu tambure
    prije nego sklopim oči da još jednom vidim sve

    Ne dirajte mi večeras
    uspomenu u meni
    ne dirajte mi ravnicu
    jer ja ću se vratiti