< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

..ja sam mali zajebant..
na ovom blogu moci
cete naci sve o meni,
mom drustvu,skoli,
curama..ugl..svima
saljem-->-->-->-->
pPoOzZdDrRaAvV

who's online


Free Counters
Free Counters

Linkovi

Pucan
Taja
Veca
Josipa
Jelena

O meni...

Jedna pjesmica......


Ime:Hrvoje
Prezime:nije bitno
Glavu sam izvirio prvi put:21.10.1993.
Idem u 8.b razred


Volim...
Druzenje s prijateljima
Ici van
Cure
Zajebavat ljudee......

Nevolim...
Sestru
Skolu
Ucenje
Nastavnike
Dvolicne osobe.....


Moj msn:kaca-kaca-kaca@hotmail.com

Slikice...

Image Hosted by ImageShack.us

Best friend....
LEGENDA....headbangheadbangthumbupthumbup
sad kad bi mi dao normalnu sliku bilo bi sve OK.......
bas je pederr......smijehsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Deana....hmm....
sto reci...
slika sve govorii.....sretansretansretan
DECKI SLOBODNA JE...hehe...

Image Hosted by ImageShack.us

Raso...uvo....
hehethumbupthumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Kokica....
Hehhe...
Legenda....thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Zivcana veca...
hehhhe....
Ma super je ona.....thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Prky.....
PEDERR....
hehe.....
winkwinkwink

[ponedjeljak][09.06.2008.]

....dobro nam ide....

ja se javljam samo radi evropskog prvenstva... dobro smo poceli.... idemo u finale..hehe.. valjda
ad kledam nizuzemska : italija , jbt 3 : 0 roflroflrofl
nadam se da cemo njemce pobjedit....
ma mi smo nepobjedivi....
Modric, Pletikosa, Kranjcar, Crluka, R.Kovac,N.Kovac,Srna,Pranjc,Olic, Petric, Simunic....to u nsa prva jedanajstorca...
ma nepobjedv smo...jos i zamjene...a jooj....
nemoze nam niko nista, jaci smo od sudbine, samo mogu da nas mrze oni sto nas nevole...heheh...

jbt tjeo sam stavit slika al nest nece...

pa kak ste vi...jbt zgleda ak dobjem jedan iz fizke sutra padam fiziu....burninmadburninmadburninmad
eee daaa i ak dobjem 3 iz engleskog dat ce m prilku da odg za 3...hehe...
jbt kod mene sve nes u kurcu...
jedva cekam da zavrs skola....
dao bg da prodjem bez popravka....
onda svaki jebeni dan na bare....weeeeeeeeeee....sretansretansretansretan

eto to je blio to od mene za sad..... javim vam se neki drugi put....
pozzzz svima.....
MI HRVATI!!!!!!!!hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska



[ 13 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.