< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

..ja sam mali zajebant..
na ovom blogu moci
cete naci sve o meni,
mom drustvu,skoli,
curama..ugl..svima
saljem-->-->-->-->
pPoOzZdDrRaAvV

who's online


Free Counters
Free Counters

Linkovi

Pucan
Taja
Veca
Josipa
Jelena

O meni...

Jedna pjesmica......


Ime:Hrvoje
Prezime:nije bitno
Glavu sam izvirio prvi put:21.10.1993.
Idem u 8.b razred


Volim...
Druzenje s prijateljima
Ici van
Cure
Zajebavat ljudee......

Nevolim...
Sestru
Skolu
Ucenje
Nastavnike
Dvolicne osobe.....


Moj msn:kaca-kaca-kaca@hotmail.com

Slikice...

Image Hosted by ImageShack.us

Best friend....
LEGENDA....headbangheadbangthumbupthumbup
sad kad bi mi dao normalnu sliku bilo bi sve OK.......
bas je pederr......smijehsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Deana....hmm....
sto reci...
slika sve govorii.....sretansretansretan
DECKI SLOBODNA JE...hehe...

Image Hosted by ImageShack.us

Raso...uvo....
hehethumbupthumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Kokica....
Hehhe...
Legenda....thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Zivcana veca...
hehhhe....
Ma super je ona.....thumbupthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Prky.....
PEDERR....
hehe.....
winkwinkwink

[subota][03.05.2008.]

...sta da pisem....

kod mene nis posebno novo......
e da sestru mi udario auto....neki ficek.....hehe....
udario i uteko..... dosla murija....
i tak .....koje sranje....kad nepisem post onda znam sta bi napiso....
al kad ocu napisat post, nema sanse da taj post ispadne dobro....
ko i ovaj....ljudi moji ja sad odo....a vi se divite kolko je post dugacak...

pozzzz:
glistama u zemljinutnut
mami jezkiss
tati jez (koji se valjda nece ljutit)
svim smetlarimagreedygreedy
mirku filipovicuzubozubozubo
pinokijulazelazelaze
krmacinjaminjaminjaminjami
vulkanima i njihovoj erupcijiroflroflroflrofl
onima koji peru zubemouthwashmouthwashmouthwash
mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah
i vama u studiju i rezijiwavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewaveludludludludludludludlud
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska



[ 49 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.